“Bursdag”

Kjøkken: Asiatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 15 stykker til bordet. Spiste tre retters. Fantastisk mat. Desserten ble en overkill...altfor mye, rett og slett. Hadde holdt med 1/3. Nydelig mørt lammekjøtt. Utrolige flinke servitører. Store porsjoner.
Anbefales!!!!!!

Takk, Elin B

Anmeldt 12. juli 2017

Veldig god asiatisk mat. Hyggelig moderne lokale. Gikk fort å få maten. De tilpasser styrken etter hva du liker og vi fikk god og sterk mat. Var vanskelig å velge, siden de hadde så mye god mat. Besøker dette stedet gjerne igjen

Takk, Amy A
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

God kinesisk mat, pris over snittet men det samme er kvaliteten. Hyggelig betjening. Litt lite gjester.

Takk, Terje B
Anmeldt 14. mai 2017 via mobile enheter

Hadde konfirmasjon der med 22 gjester, kjempegod mat, super service, hyggelige priser anbefales til alle anledninger. Har vært der flere ganger som "vanlig gjest" og vært veldig fornøyd hver gang

Takk, Erik R
Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Servicen var upåklagelig og maten var nydelig.
Anbefaler mye fra menyen, men Crispy Duck er nam nam......

Takk, Katrine B

Reisende som så på Buen Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Buen Restaurant? Del dine erfaringer!