“Veldig god mat”

Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 8. september 2017 via mobile enheter

Veldig fint sted.
Servicen er veldig bra.
Maten var veldig god. Her er sterk mat sterk mat. Så er enn litt ømfintelig så be om mild.

Kan anbefales.

Takk, Carola Rico H

Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

Var her og spiste i forbindelse med jobben. Maten var utsøkt, og prisene står i forhold til den kvaliteten de leverer. Her er det ekte god mat, særlig for deg som liker det litt spicy. Sier du hot, bør du like det sterkt. Jeg foretrekker medium, da får jeg nytt de gode smakene mye mer. De er oppmerksomme men på ingen måte masete. Vi hadde en fantastisk opplevelse, og har vært tilbake etterpå privat. Crispy duck anbefales.

Takk, Morten B
Anmeldt 29. august 2017

Kona og jeg besøkte denne restauranten som ligger i Lørenskog Hus. Ser veldig innbydende ut, trivelig atmosfære og hyggelig og servicevennlig betjening. Vi ble vist bord, og meny og drikke raskt på plass. Asiatisk meny, rikholdig nok, og med flere spesialiteter. vi tok bare hver vår hovedrett, kona en kyllingrett og jeg en blandingsrett, storfe og sjømat. Begge veldig gode, rause porsjoner og pent levert. Kanskje manglet det lille ekstra jeg forventet ut fra priser og restaurantens attitude. Men godt, god service og alt servert med smil, gjør at stedet anbefales!!

Takk, Martinkri
Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 15 stykker til bordet. Spiste tre retters. Fantastisk mat. Desserten ble en overkill...altfor mye, rett og slett. Hadde holdt med 1/3. Nydelig mørt lammekjøtt. Utrolige flinke servitører. Store porsjoner.
Anbefales!!!!!!

Takk, Elin B
Anmeldt 12. juli 2017

Veldig god asiatisk mat. Hyggelig moderne lokale. Gikk fort å få maten. De tilpasser styrken etter hva du liker og vi fikk god og sterk mat. Var vanskelig å velge, siden de hadde så mye god mat. Besøker dette stedet gjerne igjen

Takk, Amy A

Reisende som så på Buen Restaurant, så også på

Lillestrøm, Skedsmo

Har du vært i Buen Restaurant? Del dine erfaringer!