Marriott Bonvoy-medlemspris er tilgjengelig
      kr 1 758
    9.5 km fra Moxy Oslo X
    Se flere hoteller i Skjetten
    Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Resepsjon med bar og diskomusikk møter deg når du vil sjekke inn og det samme når sjekker ut. Sikkert hipt for noen, ikke meg. Vært fint å høre hva resepsjonisten sier, uten å fortelle at du har høreapparat. Spiste bare frokost her nå. Ikke særlig orden, som jeg er vant til fra hotell i Norge. Frokost-blandinger på ei tralle, mange typer i sin opprinnelige kartong. Litt nøtter, tørket frukt og kjerner på bardisken, noen kartonger melk i ei krukke med is. Yoghurt bak deg på andre siden av passasjen.
    Senga god å ligge i og kingsize, ett +. Dyne som dekket hele senga, flott ++.
    Mn så tynn, frøys og la den dobbelt. Hjalp ikke, sov ikke godt.
    Natta etterpå brukte jeg stillongs og trøye, sov noenlunde, i et rom med 20 gr. Ikke Ok.
    Godt med parkering, mn det hjelper lite, dette blir siste mulighet.

Dato for oppholdet: januar 2019
    Takk, Ove H
    stienge, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2019

Kjære Ove H.

Takk for din tilbakemelding.

Vi jobber kontinuerlig med å videreutvikle vår serviceleveranse og vårt konsept og tar med oss denne tilbakemeldingen i vårt arbeid.

Takk igjen for din tilbakemelding, jeg setter stor pris på den.

Beste hilsen fra
    #atthemoxy

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet. Bra og rene rom og resepsjonen ga meg en bar følelse. Betjeningen var veldig frempå og hyggelige. Følte at jeg fikk oppmerksomhet og var en VIP gjest. Absolutt et hotell å anbefale!

Dato for oppholdet: desember 2018
    Takk, Kim C
    Stine E, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Hei Kim.

Takk for du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er veldig hyggelig å høre at du vil anbefale oss videre til andre.

Håper vi sees snart igjen.

Peace & Love + Moxy

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Ankom 19.30 og havner da rett i festen til en butikkjede som har møte. Roter litt rundt før jeg skjønner at innsjekk skjer i baren. De samme som tapper øl, sjekker inn gjester. Uvanlig(trendy) barområde som også er frokostområde. Ulike stoler og bord. Alle med bøker,spill eller plater på bordet. Hjemmekoselig eller rotet? Ordinær frokost.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    1  Takk, Morol
    Stine E, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Hei Morol.

Takk for at du besøkte Moxy Oslo X.

Hos oss så er de tradisjonelle hotellområdene smeltet sammen til en sprell levende lobby med både innsjekk og bar i et og samme området.

Vi håper du hadde et fint opphold hos oss og at vi snart ser deg tilbake hos oss - velkommen skal du være.

Beste hilsen fra

Anmeldt 3. oktober 2018

Besøkte Moxy Oslo X på Hellerudsletta/Skedsmo fordi vi ikke ville parkere i Oslo s på gjennomreise. Hotellet ligger bak en stor parkeringsplass og ved ankomst så vi ikke først resepsjonen. Den er en kombinasjon av en bar og resepsjon. Rommet var lite og enkelt- Ingen skap eller garderobe. Kun knagger og hyller, en seng (dobbel) og et lite bad. Men det fungerte for en natt. Det er ikke mye å ta seg til rundt hotellet, men det var nok av ting du kunne gjøre i lobbyen og restauranten. Her var det bøker, platespillere, fotballspill og mye annet de fritt kunne bruke. Frokosten var meget bra. Et artig hotell

Dato for oppholdet: september 2018
    Takk, roarbi
    MoxyOsloX, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2018

Kjære Roar B I.

Takk for din tilbakemelding.
    Det er hyggelig å høre at dere hadde det fint med våre aktiviteter hos oss, selv om det ikke er mye å ta seg til i nærheten.
    Rommene er ikke de største eller de med mest utstyr, men de fungerer bra for en natt eller tre.

VI håper å se dere snart igjen.

Beste hilsen

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Fine rom på hotellet. Minus for brannalarm som gikk utrolig mange ganger i løpet av dagen. Regner med det er rettet opp. Lunsjen smakte godt, men støynivået var langt over normalen. Frokosten var enkel og ikke særlig inspirerende Helt grei overnatting for en dag eller to.

Dato for oppholdet: september 2018
    1  Takk, Tone Ragnhild R
    MoxyOsloX, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2018

Kjære 603ToneRose.

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
    Vi har hatt vedlikeholdsarbeid på sprinkelanlegget, derfor var vi så uheldige å ha unødige brannalarmer når du var hos oss. Anlegget er nå 100% funksjonelt igjen.

Vi forstår at akustikken i Gård restaurant ikke er optimal når så mange mennesker samles til samme tid - vi videreutvikler oss hele tiden, samme med restauranten.

Forhåpentligvis vil du oppleve det bedre om du ønsker å komme tilbake til oss ved en senere anledning.

Beste hilsen
    Captain