Moxy HotelsUSD 126
Booking.comUSD 126
FindHotelUSD 125
Anmeldt 7. mars 2020 via mobile enheter

Parhelg utenfor Oslo. Deilig med nytt hotell som ligger landlig til. Vi kjøpte mat og den smakte helt fantastisk. God service, masse underholdning. Anbefaler dette hotellet varmt. Eneste minuset et at prisene kanskje er litt stive.

Dato for oppholdet: mars 2020
2  Takk, 376dagfinnn
stienge, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære 376dagfinn.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding.
Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss :)

Velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Beste hilsen fra Stine Engen
Captain #atthemoxy

Anmeldt 5. desember 2019 via mobile enheter

Rommet jeg fikk var stort og romslig, men det var en del slurv av vasken. Frokosten ble jeg lovet skulle åpne til 0630, men jeg måtte dra på jobb før det åpnet, så dette var ikle veldig bra. Kommer nok ikke til og bruke dette i jobbsammenheng mere

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Norway2
stienge, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2019

Kjære Norway2.

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Frokost åpner 06:30 alle dager, det er leit du måtte dra før dette.

Hvis du ønsker å komme tilbake til oss i fremtiden, så er vi behjelpelig med å organisere slik at du kan få deg mat før du reiser på jobb.

Beste hilsen fra Stine Engen

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Utrolig dårlig service og dårlig mat. Vi fikk en rar lunsj der det kom diverse retter som ikke passer sammen. Middag var om mulig enda værre. Vi fikk ikke sette oss og måtte kjøpe drikke og betale først. Det virret syv servitører rundt og kun en som stod i kassa. Da jeg endelig kom fram ( vi var 70 stk) var det tomt for øl. Da vi skulle sette oss ble vi BRYSKT separert i kjøtt og fisk bord. Nei dette var rett og slett trist service. Da maten til slutt kom bar den kald...ikke bra dette

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, Anniken F
Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Bra hotell med fine rom. Maten er helt grei. Tok ganske lang tid før jeg fikk mat framfor de som satt på samme bord som meg. Ellers er det rent og hyggelig betjening. På dette hotellet har de en kjempefin konferansendel.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, vekvjo
Anmeldt 1. oktober 2019

Rom var ikke klart og tok lang tid og mange forsøk, når man endelig fikk sjekke inn kom man til skittent rom (flekkete håndklær, sigaretthull i gardiner blant annet og toalettpapir-biter rundt døren til badet).
De hadde klart å slette et par rom-reservasjoner og på ett av dobbeltrommene fungerte ikke engang doen.
Maten så bedre ut enn den smakte, lite eller ingen tilbud for veganere - spesielt frokosten hadde dårlig oversikt på allergier og igjen så og si ingenting for veganere å spise (Var veganere i reisefølget). Selv bacon ble servert rå.
Flere stoler i restauranten var ikke riktig satt sammen og falt fra hverandre om noen satt i dem.
I baren lørdag kveld var de 4 i uniform på jobb (+3-4 stk som hadde avsluttet skiftet sitt og hang rundt), likevel måtte du vente i kø dersom det var mer enn én person som skulle bestille.
På konferanserommet var det skitne tallerkener dag 2.

Romtips: Vær sikker på at doen fungerer
Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Ida G
stienge, General Manager på Moxy Oslo X, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. desember 2019

Kjære Ida.

Uff, dette var leit å lese.
Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg. Du er velkommen til å sende meg en epost til stine.engen@moxyoslox.com, så kan jeg følge deg opp på en mer profesjonell måte.

Ønsker deg en fin dag.

Beste hilsen fra