John K
    kr 1 202
12.2 km fra Moxy Oslo X
Se flere hoteller i Skjetten
Anmeldt 9. juni 2023

De er ikke profesjonelle i det hele tatt, kunden blir ikke tatt på alvor og de bryr seg ikke. Blir møtt med en glatt holdning og de er mer opptatt av og fnise og le enn å hjelpe kunder som står i kø og venter på hjelp. Når du klager på dårlig service sier de at det er det ikke og at de er profesjonelle nok, maken til holdning...
Da jeg måtte ringe og purre på kvitteringen min og igjen uttrykte men frustrasjon la de på røret.
Ikke dra dit, finn noe annet..

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, robinjX9218BQ
Anmeldt 23. juni 2022 via mobile enheter

Du får et konferansehotell, for oss sil var på gjennomreise, var dette veldig greit, med vennlig betjening og flott rom. Trude i resepsjonen var veldig morsom og imøtekommende, med gode replikker på lur, og dette er absolutt et hotell vi kommer tilbake til.

Romtips: Vær obs på at dette er et messe/konferansehotell og at beliggenheten er det etter.
Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Arendal11
Anmeldt 13. april 2022

Stort rom, som familierom. Kunne godt vært bredere seng, men «hovedsenga» var ok å ligge i. Sovesofaen var ikke så god, i følge tenåringen. Kunne godt vært ekstra puter.
Dusjen er nok en av de dårligste vi har vært borti, på hotell, noen gang. Velg mellom trykk og dermed iskaldt vann, eller ikke trykk, og varmt vann. Dermed sto jeg, med litt langt og tykt hår, i drøye tjue min for å prøve å få ut sjampoen. Mistenker det er et forsøk på å spare vann, men det skjer ikke da en heller blir stående i evigheter. Måtte vaske håret på nytt, hjemme.
Savnet veldig et kjøleskap på rommet.
Frokosten. Bacon, eggerøre, tomatbønner som varmt. To slag pølse/ kokt skinke, ost og tube/ småbokser. Litt grønt, og søte bakevarer. Sein påfylling, ingen som vasket bordene.
Gratis parkering, men litt å gå til parkering.
Ingen som snakket norsk, i resepsjonen, da vi kom. Lang «kontrakt» vi måtte signere (-tre steder..) på, fordi vi hadde med hund. -denne var og kun på engelsk.
Summen; ikke verdt nesten 2000,- for en natt. Dvs 1740;- + 250,- for hund.

Takk, Elin J
Anmeldt 12. april 2022

Veldig fint hotell, men de ansatte var sure, overså oss, var åpent frekk og treg. De hadde veldig ite info omkring buss/taxi tilbake til Gardermoen. Flere av de ansatte kunne kun snakke engelsk.. Skuffende frokost.

Takk, O9336BKmariak
Anmeldt 6. april 2022 via mobile enheter

Svarer hverken på telefon eller mail.
De som jobber i resepsjonen er hyggelige men tydelig overarbeidet.
Disse stakkarne på gulvet har tydelig dårlig ledelse. Rommet var rent og pent. Myke fine senger men ikke minibar. Da vi sjekket inn ble vi fortalt frokost ble servert til kl 11:00 men det er feil.

Takk, Frodearnesen