Anmeldt 13. august 2018

• Opphold: august 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Torgrim V, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Anmeldt 13. august 2018

• Opphold: august 2018, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 24. juli 2018

Her har jeg tilbragt mange døgn og kan virkelig anbefale dette hotellet. Det er hyggelig betjening, samt at det ligger stille til slik at man får slappet litt av på kveldene.

Jeg har kun vært her i forbindelse med jobb, jeg har og tidligere benyttet konferansefasilitetene her.

• Opphold: mars 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Espen S
Torgrim V, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hei Espen S,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på TripAdvisor.com.

Fint å lese at du likte vår betjening samt våre rolige omgivelser.

Igjen takk for ditt opphold og vi ser fram til å ønske deg velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juli 2018

Veldig hyggelige folk service innstillet og blide. Frokost var også bra, godt utvalg. Beliggenheten var helt idel for denne turen, og prisen var bra. Hadde vært fint med mer plasser til busser, da det ble trangt på parkeringen.

• Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, vegar772
Torgrim V, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei vegar772,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at du likte våre ansatte, beligenheten, prisen samt vår prisvinnende frokost.

Vi har nesten 150 gratis parkeringsplasser på hotellet inkludert tre for busser. Nå i sommer har vi noen dager over 15 busser på hotellet, men vi gjør vårt beste for å holde av parkeringsplsser ekstra for bussene. Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juni 2018

Hotellet fremstår i ny drakt med delikate fargekombinasjoner,deilige senger og nydelig frokost. Vennlig og imøtekommende personale. Bare noen minutters kjøretur fra Flesland, Bergen airport. Gratis parkering.

• Opphold: juni 2018, reiste med familie
Takk, HennyVedvikB
Torgrim V, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

Hei Henny Vedvik B,

Takk for ditt opphold her på Scandic Kokstad og for din tilbakemelding igjennom TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår oppusning, nye senger og vår prisvinnende frokost. Hyggelig at du også tok deg tid til å rose våre ansatte som gjør en upåklagelig innsats hver dag for å ivareta våre gjester.

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.