Expedia.comUSD 119
Algotels
Anmeldt 22. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Konferanse på Scandic Kokstad hotell. Veldig variert og god mat, både til lunsj og mellommåltid. Imøtekommende betjening. Totalt sett en Hyggelig opplevelse. Kort vei til Flesland flyplass. Avslappende atmosfære.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 338clausr
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Claus R,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår mat, våre imøtekommende ansattte, den avslappende atmosfæren samt beligenheten. Veldig hyggelig tilbakemelding som er delt med all våre ansatte!

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.

Torgrim Viken,
Direktør,

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er nyoppusset, fin og oversiktlig resepsjon, hyggelig betjening. Kort vei til flyplassen og bybane. Fine og enkle rom, pluss for lite kjøleskap på rommet, grei størrelse på badet. Innholdsrik frokost buffet. Ikke imponert over lunch buffeen. Bar preg av opp igjen varmet mat.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, thehyl
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei thehyl,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAvisor.

Fint å lese at du likte vår oppusning, hyggelige ansatte, rom, frokostbuffe samt vår beliggenhet. Din kommentar angående lunch buffet er delt med vår kjøkkensjef.

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.

Anmeldt 24. september 2018

Helt OK. 5 min fra flyplassen. Forholdsvis rimelig i forhold til andre flyplasshoteller med høyere kvalitet. Preget av at det er noe nedslitt. Når jeg kom hjem i kveld fikk jeg ikke opp ytterdøren. Åpnet seg ikke automatisk som på alle hoteller. Og ringeklokka virket ikke, i hvertfall var det ingen som kom å åpnet. Etter 5 min kom det en gjest som visste at du måtte presse opp dørene. Ikke godt nok

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, herbjorn
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Herbjørn S,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår beliggenhet samt at vi representerte value-for-money. Av interesse for andre lesere her på TripAdvisor kan jeg nevne at hotellet ble pusset opp tidligere i år, så jeg er ikke enig i at hotellet bærer preg av å være nedslitt.

Vi skal sjekke hvorfor ytterdøren ikke åpnet seg automatisk, det skal den selvsagt gjøre.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 5. september 2018

Jeg bestilte ett rom for en overnatting siden jeg hadde ett fly om morgenen. Personalet var veldig hyggelig, rommene var greiene og maten var ganske god. Uheldigvis booket jeg akkuratt når det kom turister med flere busser som skulle bo der, det skapte mye uro og det tok tid før jeg fikk sovnet, som var litt irriterende siden jeg hadde ett fly tidlig om morgenen. Beliggenheten var bra og ikke langt til nærmeste butikk. Kan anbefale hotellet, bare se og ikke kom når det er fullt av turister, kan fort bli høylytt.

Dato for oppholdet: oktober 2017
1  Takk, Linryd1
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Lulu F,

Takk for ditt opphold her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte våre rom, vår mat og beliggenhet samt våre ansatte.

Takk for at du anbefaler hotellet og vi ser fram til å ønske deg velkommen tilbake!