Traveler58650076090
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
TorgrimV1, General ManagerScandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 15. jan. 2019
Hei Traveler58650076090,

Takk for besøket her på Scandic Kokstad samt din hyggelige tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte hotellet, rommet, frokosten samt våre hyggelige ansatte.

Takk for anbefalingen og velkommen tilbake!

Bli belønnet med One Key
  • Moxy Hotels
10.7 km fra Scandic Kokstad
Se flere hoteller i Kokstad
Anmeldt 28. november 2018

Koselig nyoppusset hotell. Mange fine sittegrupper i resepsjonen. God frokost og fine rom. Alt var stort sett bra. Rimelig pris og god valuta for pengene. Hyggelig personale. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Safari54141819987
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei Safari54141819987,

Takk for oppholdet ditt her på Scandic Kokstad samt hyggelig tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår frokost, rom, ansatte samt at du følte du fikk god valuta for pengene.

Igjen takk for ditt besøk og anbefaling. Velkommen tilbake!

Anmeldt 22. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Konferanse på Scandic Kokstad hotell. Veldig variert og god mat, både til lunsj og mellommåltid. Imøtekommende betjening. Totalt sett en Hyggelig opplevelse. Kort vei til Flesland flyplass. Avslappende atmosfære.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 338clausr
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Hei Claus R,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår mat, våre imøtekommende ansattte, den avslappende atmosfæren samt beligenheten. Veldig hyggelig tilbakemelding som er delt med all våre ansatte!

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.

Torgrim Viken,
Direktør,

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Hotellet er nyoppusset, fin og oversiktlig resepsjon, hyggelig betjening. Kort vei til flyplassen og bybane. Fine og enkle rom, pluss for lite kjøleskap på rommet, grei størrelse på badet. Innholdsrik frokost buffet. Ikke imponert over lunch buffeen. Bar preg av opp igjen varmet mat.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, thehyl
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2018

Hei thehyl,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAvisor.

Fint å lese at du likte vår oppusning, hyggelige ansatte, rom, frokostbuffe samt vår beliggenhet. Din kommentar angående lunch buffet er delt med vår kjøkkensjef.

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.

Anmeldt 24. september 2018

Helt OK. 5 min fra flyplassen. Forholdsvis rimelig i forhold til andre flyplasshoteller med høyere kvalitet. Preget av at det er noe nedslitt. Når jeg kom hjem i kveld fikk jeg ikke opp ytterdøren. Åpnet seg ikke automatisk som på alle hoteller. Og ringeklokka virket ikke, i hvertfall var det ingen som kom å åpnet. Etter 5 min kom det en gjest som visste at du måtte presse opp dørene. Ikke godt nok

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, herbjorn
TorgrimV1, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei Herbjørn S,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår beliggenhet samt at vi representerte value-for-money. Av interesse for andre lesere her på TripAdvisor kan jeg nevne at hotellet ble pusset opp tidligere i år, så jeg er ikke enig i at hotellet bærer preg av å være nedslitt.

Vi skal sjekke hvorfor ytterdøren ikke åpnet seg automatisk, det skal den selvsagt gjøre.

Velkommen tilbake,