Expedia.comUSD 126
ScandicHotels.comUSD 125
Vio.comUSD 124
Anmeldt 13. juli 2020

Veldig bra og billig sted til bo. Særlig med en god frokost gir en bra start for dagen din. Rommet var gansk trang for en familie med 2 barn. Det var veldig varmt i rommet og når du åpner vinduet så sitter måker utenfor som lar deg ikke sove til kl.1.00 om natta og vekker deg tidlig på morgen. Da blir dårlig natt sovn.

Takk, Rifsul
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei Rifsul, Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din første tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at du fant vårt hotell et veldig bra sted å bo samt at du likte vår gode frokost. Alle våre rom er 16m2 så jeg forstår det kan føles trangt for en familie. Kanskje for ditt neste besøk kan du reservere to rom ved siden av hverandre med en innvendig dør? Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Torgrim Viken, Direktør, Scandic Kokstad

Anmeldt 9. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Anmeldt 7. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020

Anmeldt 25. mai 2020

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
GM_Kokstad, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mai 2020

Anmeldt 4. mai 2020

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
GM_Kokstad, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2020