ScandicHotels.com
Destinia.com
Booking.comUSD 128
HurbUSD 142
Anmeldt 5. august 2020

Hadde opprinnelig bestilt et superior familie rom til oss( 2 voksne og 2 barn) men fikk to identiske rom med "connecting" dør i mellom. Det var helt supert! Gjorde oppholdet mye kjekkere både for store og små.

Vi foretrekker Scandic pga moderne, rene rom og god frokost, og Scandic Kokstad skuffer heller ikke. Rommene var fine og rene, og veldig praktisk med små kjøleskap på rommet.Gode senger og puter, noe varmt på rommet på natten.

Frokosten var også god og variert.Hvis vi skulle pirket på noe måtte det vært at brødet ikke føltes ferskt, men det var ferske og gode rundstykker som vi spiste istedet.
Sjokomelk/litago dispenser var også veldig populært for barna.

Alle de vi traff på i resepsjonen, og renholdspersonell var imøtekommende og hyggelige.

Vi hadde 3 kjekke netter hos Scandic Kokstad, og kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Bergen!

Takk, Jenny F
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Hei Jenny F,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad, samt din tilbakemelding her på Tripadvisor.

Fint å lese at der likte dere på vårt hotell og fant vår gratis parkering, gode frokost, imøtekommende og hyggelige medarbeidere samt våre connecting rom supre!

Vårt brød kjøper vi fra Baker Brun, en lokal baker, og de leverer ferskt brød til oss seks morgener i uken. Dessverre leverer de ikke på Søndag morgen, så ja, dersom du spiste frokost søndag morgen var brødet fra dagen før. Vi har derimot, som du nevner, nystekte rundstykker i forskjellig varianter hver morgen.

Igjen takk for deres besøk og velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2020

Noe eldre hotell en di andre scandic hotellet i Bergen men holder en god standar tross aldre. Rommene virket opp pusset. Men var litt små. Frokosten er alltid god hos scandic og til tross alle ekstra tiltak pga covid-19.
Tiltakene gjorde også trenings rom og spa. Og leke rom stengt. Men er kort vei til andre aktiviteter og bybanen som tar deg på utflukter

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, bmds2019
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei bmds2019,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemlding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte våre rom, frokost samt nærhet til aktiviteter og Bybanen.

Velkommen tilbake,

Anmeldt 18. juli 2020

Veldig små rom for en familie på 4, fikk nesten klaustrofobi-følelse! Badet var så lite at når man satt på toalettet fikk man nesten hodet i vasken...
Frokosten var helt grei, og fint med parkeringsplass for bil.
Resepsjonsområdet var koselig, med div.spill for barn og voksne, bl.a biljard, fotballspill og darts.
Overnatter gjerne igjen, men sørger da for å få sjekket opp muligheten for større rom hvis jeg skal være der lenger enn én natt.

Takk, JeanGier
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2020

Hei JeanGier,

Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad samt din tilbakemelding her på TripAdvisor.

Fint å lese at du likte vår korona tilpassede frokost buffet, gratis parkering samt vårt Fun & Play område.

Alle våre rom er 16m2, noe som er godt opplyst på vår hjemmeside. Jeg kan anbefale to interconnecting rom dersom man synes våre familierom er små. Da får man to identiske rom med en dør i mellom. Også perfekt for familier!

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Greie familierom med god løsning med ekstrasenger på veggen. Gulvet var ganske skittent ved hodeenden på sengen. Oppdaget det når vi først var installert, ellers hadde vi bedt om nytt rom. Nå får hotellene lov til å ha buffet igjen og jeg må si jeg er spent på smittetallene etter det. Særlig en gjest gikk rundt og hostet mye i buffeten, så pass mye at vi valgte å forlate frokosten i frykt for smitte. Ellers var det ingen ryddige bord da vi kom til frokosten, så vi satte oss ved et «brukt» bord og regnet med at de ville rydde det ganske kjapt. Det skjedde ikke. Vi ryddet det til sides selv og vasket bordet selv, men i løpet av tiden vi satt der ble ikke forrige gjests dekkstøy fjernet.

Vi kommer sikkert til å benytte oss av hotellet igjen. Greie rom, gratis parkering og kort vei til bybanen, men så lenge myndighetene tillater buffet, så tar vi nok frokost et annet sted.

Takk, Norw12

Hei Norw12,

Fint å lese at du likte vår gratis parkering, familierom samt nærheten til Bybanen.

Dersom gjester setter seg ved bord som ikke er ryddet er det dessverre umulig for våre servitører å vite at det er forrige gjests dekketøy som fortsatt er på bordet. Vi anbefaler våre gjester å komme så tidlig som mulig til frokost nettopp for å unngå at det blir for mange i restauranten samtidig som vi har ekstra bemanning på frokosten for å kunne rydde bord raskest mulig nå under fellesferien.

Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 2 netter her i vår 2020 norgesferie , bodde og på 2 andre scandic hotell på turen , dette var eneste med gratis parkering , beste frokosten hadde vi her så det er pluss også beste angående spill i hovedområde , familie rommene var di klart minste på turen vår og litt varme , rart det er så stor forskjell på scandic frokost fra hotell til hotell , hotelle lå sentralt ved bybanen kort unna

1  Takk, arild h
Torgrim Viken, General Manager på Scandic Kokstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei 512arildh, Takk for ditt besøk her på Scandic Kokstad og for din tilbakemelding her på TripAdvisor. Fint å lese at du likte vår gratis parkering, nærhet til Bybnanen, frokost samt vårt Fun & Play område. Alle våre rom er 16m2, også familierommen med wall beds. Igjen takk for ditt besøk og velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Torgrim Viken, Direktør, Scandic Kokstad