Anmeldt 1. august 2018

Fint hotell, fine rom. Veldig hyggelig motagelse av personalet. Frokosten på stedet var også bra. Bare det at de kommer og fyller på kaffekoppen under frokosten gjør det lille ekstra her.

Rommet var også helt greit. Sengen god, jeg sov godt. Kunne absolutt bodd her igjen.
Hotellet hadde også sommerkampanje som gjorde rommene langt billigere enn konkurrenten på andre siden av veien.

• Opphold: juli 2018, reiste alene
Takk, Mossingen
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Familierommene er helt ypperlige der du får 2 rom med dør imellom.
God frokost og ekstra kjekt for barna med basseng på hotellet.
Her har vi vært tidligere med barna og dette hotellet er første ønsket til barna når vi drar til bergen for å sove på hotell.

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Kristine T
Liv P, Kundeansvarlig på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Hei Kristine T,
Så hyggelig at dere er storfornøyde med Thon Hotel Bergen Airport! Det er veldig kjekt at familerommene faller i smak og at barna trives her.
Hjertelig velkommen tilbake!
Vennlig hilsen
Thon Hotel Bergen Airport
Liv Prestegård
Hotellsjef

Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

God mat, rene og pene rom. Imøtekommende personale. Man føler seg godt ivaretatt.
Dette er noe som absolutt frister til gjentagelse. Passer bra både for barnefamilier , par/ vennepar.
Anbefaler hotellet på det varmeste.

Opphold: juni 2018, reiste som et par
1  Takk, Silje B

Hei Silje B,
Tusen takk for flott tilbakemelding her på Tripadvisor! Veldig hyggelig at dere ble godt ivaretatt hos oss, og at rommene samt maten fallt i smak.
Takk for anbefaling og hjertelig velkommen tilbake!
Vennlig hilsen
Thon Hotel Bergen Airport
Liv Prestegård
Hotellsjef

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Opphold på Thon hotell Bergen airport fra søndag til fredag med halvpensjon + lunsj to av dagene.
Fantastisk velsmakende mat! En flott frokost buffet med stort utvalg. Nydelige varierte retter til middag hver dag. Undertegnede hadde noe litt utenom kostavvik, ingen problem og topp service! Rene rom og god service der også.

Opphold: april 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Marit W
Liv P, Kundeansvarlig på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2018

Hei Marit W,
Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding her på Tripadvisor!
Vi er så glade for at mat, service og rom var på sitt beste.
Velkommen tilbake til Thon Hotel Bergen Airport :)

Anmeldt 28. april 2018

Kort vei til flyplassen. Kun minutter å gå til Bybanen. Romslig parkering om en kommer med egen bil. Hyggelig og profesjonell mottagelse i resepsjonen. Sliten og slingrete heis fra hotellets barndom. Etasjene er få og en sparer tid på å bruke trapper. Rommene er greie og sengen god. Hvorfor denne plaststolen? En Europris stol til kr 49,- er bedre å sitte i...

Opphold: april 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Lars162

Hei Lars162,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse her på TripAdvisor. Så bra at du liker hotellets beliggenhet og at det er enkelt å komme hit. Vi har fått en del tilbakemeldinger på stolen som står på rommene, og ser nå på løsninger for å få dem mer komfortable. Jeg håper du snart kommer tilbake til oss på Thon Hotel Bergen Airport!