hms243
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
LivP5, KundeansvarligThon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. mars 2019
Kjære gjest,
Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldse her på TripAdvisor. Med tre jobbreiser på hotellet har du et godt grunnlag for å uttale deg, og vi beklager at vi ikke oppleves som mer en middels.
Der ligger planer for basseng og trimrom, som mest sannsynlig settes i gang like før sommeren, så da håper jeg du blir mer fornøyd etter dette.
Jeg kan anbefale oppgraderte rom, våre superior rom har i løpet av de siste ukene fått nye stoler. Vi har fått mange tilbakemeldinger på plaststolene, og har derfor valgt å skifte disse ut med nye stoler, foreløpig på våre 72 superior rom.
Jeg er glad for at frokosten og servicen, sammen med beliggenheten er lyspunkter. Dette er tre viktige momenter, som jeg setter stor pris på at var bra.
Jeg håper du vil komme tilbake til Thon Hotel Bergen Airport! Du er hjertelig velkommen.
Liv P
Bestill nå med Marriott Bonvoy
10.7 km fra Thon Hotel Bergen Airport
Se flere hoteller i Kokstad
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Kald bastu, slår seg av etter kort tid og kun kaldt vann i garderobedusjen. Dette var meget skuffende, da hotellet ble valgt etter desse fasiliteter i tillegg til bassenget som ellers var bra. Flott hotell og service utenom dette.

Reisetype: Reiste alene
Takk, Rune A
LivP5, Kundeansvarlig på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Hei Rune,
Tusen takk for din tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi har hatt litt trøbbel i det siste med at badstuen slår seg av og at det tar fryktelig lang tid før det varme vannet kommer fram til gadereobedusjene, og jeg beklager at dere ble rammet av dette, og dermed fikk en skuffelse hos oss!
For å løse problemene hadde vi i går elektrikker på besøk, og han fikset badstuen i damegarderoben samt varmtvannet begge steder. Nå venter vi på en tilbakemelding ang herrebadstuen så er alt oppe og går igjen.
Veldig hyggelig at hotellet og servicen innfridde forventningene.
Hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Et meget bra hotell med fine rom og kjekke betjening.god frokost. Godt med parkering og ikke minst et fint basseng og fint treningsområde. Dette hotellet ligger praktisk plassert om du skal ut å fly(Flesland) entur på byen ( bybanen) like ved. Shopping, Laguneparken i nærheten og fine tur muligheter i nær området. Her trives vi godt når vi er i Bergen.

Takk, Maps57215931638

Hei,
Tusen takk for svært hyggelig tilbakemelding og topscore her på Tripadvisor.
Vi setter stor pris på at du synes rommene er fine, betjeningen hyggelig og frokosten god! Det er enkelt å reise rundt i Bergen med Thon Hotel Bergen Airport som utganspunkt - supert at dere trives hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Har vært her 2 ganger nå. Den første gangen fikk jeg et rom, der madrassen var preget av forhåpentligvis stor kaffeflekk. I tillegg lå det gjenstander under madrassen, som jeg selvsagt sjekket etter den store flekken. Gav da beskjed til resepsjonen som ordnet et nytt rom til meg.

Det andre hotellrommet som jeg bodde på nå til helgen var et støvete rom, med flekker på toalettveggene. I tillegg så ble det observert eg insekt kravlende inne på rommet, men det forsvant under sengs før vi fikk identifisert det.

I tillegg må det være den mest gretne resepsjonisten jeg noensinne har fått på et hotellopphold. Var ikke et eneste smil å få. Det kan selvfølgelig hende at vddkommende ikke har hatt en god dag, men det ble mye styr med 2 forskjellige betalingskort ved bestilling av flere enn et rom. I tillegg ble det ikke redd opp til ekstraseng etter vi bestilte dette.

En veldig hyggelig kar under opplæring i resepsjonen.

Meget god frokost og flott svømmebasseng

Gode idrettspriser

Takk, tovov
LivP5, Kundeansvarlig på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Tovov,

Takk for at din tilbakemelding her på Tripadvisor. Vi er glade for at dere likte frokosten, svømmebassenget og idrettsprisene.
Når det gjelder servicenivået og rengjøring er dette noe vi absolutt tar til oss og skal se på våre interne rutiner slik at vi kan bli bedre. Supert at du sier fra slik vi blir oppmerksomme på dette - vi setter svært stor pris på tilbakemeldinger mens dere bor hos oss også, slik at vi kan fikse med en gang.
Jeg håper dere er villige til å gi oss en ny sjanse, og håper å kunne ønske dere velommen tilbake!

Anmeldt 7. november 2018

Eit bra og godt hotell. Svømmebasseng, dessverre ikkje prøvd av meg. God standard på rommet, og skikkeleg reinhald. Ingen ting utsette. Mykje velje i til frukost, og god frukost. Personalet er serviceinnstilt og smilande.

Romtips: god tilgjengligheit, stille og fredleg for støy
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Bjørn S
LivP5, Kundeansvarlig på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Bjørn,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding her på TripAdvisor - ekstra hyggelig med topsscore :)
Vi er glade for at standarden på rom og renhold var bra, sammen med utvalget til frokost og servicen. Viktige punkter alt sammen, så veldig kjekt at du var fornøyd.
Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Bergen Airport.

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Bestandig fornøyd med overnattinger hos thon hoteller😁👍enten det er her eller der.hyggelig betjening både i resepsjon, restaurant tidlig morgen til frokost, serviceminded betjening.jeg har ingenting å sette fingeren på ,egentlig!

Takk, Roar H

Hei Roar,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og top score her på Trip Advisor. Det er utrolig hyggelig å høre at Thon Hotellene leverer på service!
Hjertelig velkommen tilbake til oss.