Gratis avbestilling frem til 09.10.21
Travelocity
Booking.comUSD 184
FindHotelUSD 194
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Thon Hotel Bergen Airport er et utmerket hotell å bo på hvis du reiser med bil. Gode parkeringsmuligheter der du kan la bilen stå mens du tar bybanen til sentrum. Nærmeste stoppested er bare et par minutter unna.
Rommene er helt OK og inneholder alt du trenger. Frokosten ligner på slik det var før epidemien. For syvsovere vare den dessverre bare til kl. 09:00.

Takk, Oddvar H
Thon Hotel Bergen Airport, Guest Services / Front Office på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Kjære Oddvar,

Tusen takk for din fine tilbakemelding av Thon Hotel Bergen Airport. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oppholdet og vår gratis parkering. Jeg kan også anbefale deg buss nr. 51 som går rett med innkjørselen til hotellet, da tar det kun 20 minutter inn til sentrum.

Frokosttidene er litt begrenset nå pga. redusert belegg i denne spesielle tiden vi er i, men i helgene har vi den åpen til kl. 10:30 for syvsovere på helgetur :) Da vi har for det meste business gjester og reisende boende i ukedagene, så vi starter ekstra tidlig med frokosten for dem.

Anmeldt 29. juli 2020

Eg broren min og faren min budde her ei helg i september. Rommet var heilt ok, ikkje noko spesielt. Det var smart tv, det likte eg. Det var bråk den eine natta fikk ikkje sove. Vi åt middag der eine kvelden, maten var heilt ok. Eg åt pommes frites. Frukosten var ikkje mykje bedre. Mykje usunn fristande mat. Fikk vondt i magen av lappene, men det kunne jo berre vert magen min. Har budt her fleire ganger, gangen før budde eg på eit rom som no er eit toalett. Ligger like ved rush og vi fikk rabatt, sidan vi budde der. Ligger 45 minutter med bybane frå byen. Kan bu her igjen.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, annanesseanmelder

Kjære Anna,

Tusen takk for din tilbakemelding av Thon Hotel Bergen Airport. Vi setter stor pris på det.

Det stemmer at vi har mistet ett rom, da fikk vi bla. nye konferanselokaler og toaletter i lobby i fjor høst. Kan også anbefale dere å ta bussen som går fra hovedveien ved innkjørselen til hotellet, da tar det kun 20 minutter inn til sentrum :)

Jeg beklager om frokosten ikke falt helt i smak, da vi fortsatt følger strenge smittevernregler fra FHI i forhold til buffet ordning. Da er det ikke like lett å ha så stort utvalg som vi hadde tidligere, vi arbeider hele tiden med nye løsninger og forbedringer i henhold til smittevern.

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien min bodde på Thon Hotel Bergen Airport fra 22.juli til 26.juli.
Jeg vil takke hele teamet deres på veien av hele familien min. Vi følte oss som kongelige under hele oppholdet. Vi fikk servert god frokost, rommene var Rene og ansatte var hyggelige. Jeg vil spesielt takke Adrian fra resepsjonen og hele teamet hans for hyggelig opplevelse fra innsjekk til utsjekk.

Vi anbefaler dette hotelle til alle!

Takk, Junaidkhhan

Kjære Junaidkhhan,

Tusen takk for din fine tilbakemelding av Thon Hotel Bergen Airport. Vi setter stor pris på at du er fornøyd med oppholdet og personalet. Jeg vil bringe de flotte kommentarene videre med teamet. Ønsker deg og familien en fortsatt god sommer.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste kun middag på restauranten. Hyggelig og behjelpelig personale. Min samboer fikk en ok burger. Jeg fikk fiskesuppen og ble veldig dårlig umiddelbart etter måltidet. For guds skyld, styr unna fiskesuppen.

Takk, limmpark

Kjære Limmpark,

Takk for din tilbakemelding etter middagen i restauranten. Vårt kjøkkenteam kvalitetssjekken maten stadig, og det var ingen andre som spiste fiskesuppen denne dagen som har gitt oss slik tilbakemelding. Uansett beklager jeg for at dere fikk en slik opplevelse, slik skal det ikke være.

Kjøkkensjefen har gitt deg ett separat svar på e-posten du sendte til hotellet, håper at det løste seg.

Ønsker deg en fortsatt god sommer.

Anmeldt 11. mars 2020 via mobile enheter

Flott hotell, hyggelig personale :)
Jeg har bodd mange netter på dette hotellet, og det var vel så hyggelig opphold denne gangen også, synd at ikke bassenget er i drift, for dette hadde gjort oppholdet enda hyggeligere :)

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, SveinungA7
thonhotelbgoairport, Resepsjonssjef på Thon Hotel Bergen Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2020

Kjære Sveinung,