Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 28.08.22
ZenHotels.comUSD 212
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet velger vi alltid når vi drar til Bergen på overnatting med barna! Familierommene som består av 2 dobbeltrom med dør imellom er en av hovedårsakene til at vi velger dette hotellet! Alle får en god seng å sove i og ingen trenger å sove på en sovesofa noe barna setter stor pris på Frokosten er veldig god med stort utvalg. Hyggelige ansatte som gir ypperlig service!
Vi gleder oss til neste besøk.
Eneste vi savnet var bassenget så vi håper det kommer tilbake snart

Romtips: Gratis parkering utenfor hotellet.
Takk, Kristine T
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Stille og rolig hotell med gode senger. Rent. Vi bodde her noen dager i forbindelse med oppussing. Frokosten var meget bra. Rikt utvalg. Også gluten frie varer( men det kan være man må melde i fra på forhånd). Mange parkeringsplasser. Perfekt til vårt formål.

Takk, Journey54719719907
Anmeldt 11. desember 2020

Rent og pent hotell med en Hyggelig atmosfære. Stor og fin lobby, men samtidig veldig koselig. Flotte rom med alt jeg trengte. Hyggelige ansatte på alle avdelinger, innsjekk og utsjekk gikk uproblematisk og jeg følte meg velkommen. Nydelig frokost i en flott frokostsal og med bra utvalg. Rett og slett en trivelig opplevelse

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, LenaLena3553
Anmeldt 6. oktober 2020 via mobile enheter

Vi ble ønsket velkommen av en hyggelig mann . Oppgraderte rommet til suite,og vi ble ikke misfornøyd. Kjempefin. Spiste på huset, deilig mat og god vin. Kan anbefales. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, bj0ergj
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Hadde en operasjon i Bergen og måtte derfor bo på hotell. Følte meg veldig godt ivaretatt av personalet på hotellet og de strakk seg langt for å hjelpe meg. Stor takk! Samboeren min var med som følge og jobbet mens jeg opererte og hentet meg inn, noe som fungerte ypperlig! Savnet et lunsjtilbud i restauranten, men man har mulighet til å smøre matpakke under frokosten.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, gunnkarin_