“God mat og god service”
Anmeldelse av Glacier

Glacier
Vurdert som nr. 1 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 12. juli 2021

God mat og god service. Vi kom rett før stengetid, men kjøkkenet holdt åpent så vi fikk mat. Maten var enkel, men upåklagelig.

Takk, 298erlende
Saif_odda, Owner på Glacier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen hjertelig takk for besøket og snill anmeldelse. Vanligvis stenger vi kjøkkenet 10 minutter før stengetid for å vaske alt og reinhold.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Tipp-topp enkel mat med gode smaker og det lille ekstra. Spiste kebab og barna hadde kylling nuggets og spaghetti. Svært hyggelig og oppmerksom betjening.

Takk, Discover65635856181
Saif_odda, Owner på Glacier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2021

Kjære gjest, tusen takk for besøket og anmeldelse. Velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2021

7. juli var jeg og min forlovede her og spiste. Vi ble tatt imot veldig bra av betjenningen og maten var kjempegod!

Bra service, imøtekommende og snille folk som møter deg med et smil.

Kommer definitvt tilbake når vi er her igjen!

God sommer! <3

1  Takk, tripanji
Saif_odda, Owner på Glacier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære gjest, Tusen takk for besøket og spenende tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Rask og god service, var ingen andre der når vi var der overraskende nok. Men servitøren var kjempe flink! Maten kom fort og var veldig god og super god på smak.

Takk, heidivictoria9
Saif_odda, Owner på Glacier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen hjertelig takk for besøket og anmeldelse. Nå er vi ikke så travelt på grunn av koronatid, men, vanligvis restauranten er fult i juli og august. Velkommen tilbake.

Anmeldt 30. juni 2021

Hyggelig betjening, maten kom veldig kjapt og smakte nydelig! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ikkje la utsjånaden på bygget lure deg

Takk, 123stineb
Saif_odda, Owner på Glacier, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2021

Kjære gjest, tusen hjertelig takk for anmeldelse. Velkommen tilbake.

Reisende som så på Glacier, så også på

Har du vært i Glacier? Del dine erfaringer!