“Velg lunsjretter til 17:00”
Anmeldelse av Asian Wok

Asian Wok
Vurdert som nr. 7 av 13 Restauranter i Odda
Anmeldt 8. august 2018

Kantinepreget lokale. Ankomst 16:50. Lunsj til 17:00. En bestilte lunsj. En middag. Nær identiske porsjoner. Middagsretten havnet først på et nabobord som hadde bestilt det samme som lunsjrett. Kniv og gaffel i aktivitet..såvidt ?? Misforståelse oppfattet. Samme tallerken via kjøkken til vårt bord. Knapp tid og ikke klar for diskusjon.. Poensiale for bunnkarakter...mat grei nok. Hyggelig servitør. Sliten toalettavdeling. Tar en hamburgergrill på Shellstasjonen ved neste passering.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lars162

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte biffsuppe. Suppen hadde en ekkel konsistens (nesten slimete) virket litt gammel. Etter et par skjeer merket jeg en liten dø larve som fløt i suppen. Mistet helt matlysten. Servitøren så ikke overrasket ut da han hentet suppen, og beklagde heller ikke.

Takk, 5sisca
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi dro hit å spiste etter å ha sjekket ut hva som finnes i Odda. Vi var godt fornøyd med eget valg og maten smakte godt. Store porsjoner fikk vi også servert. Betjeningen var hyggelig og effektiv og det var deilig å sitte ute på verandaen høyt over gata i Odda og vi koste oss i varmen.

Takk, rehasa
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Vi var 6 personer som skulle ut å kose oss. 3 av oss fikk det vi bestilte til bordet 1 person fikk maten plassert ved sidebordet . Etter gjentatte purringer fant personalet ut at retten tilhørte oss . 1 person hadde bestilt frityrstekt kylling, denne må vel sies at den heller var kokt. Siste personen fikk ingen mat. Etter flere purringer (35 min) kom maten men den var ikke den som var bestilt . Alt i alt utrolig dårlig service.

Takk, jannhansen
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Fikk bare tildelt menyer når vi kom og beskjed om å sette oss. Litt så som så på hele servicen. Biffnudlene var gode, litt liten porsjon til å være middagspris. Karrikyllingen smakte lite karri og sausen var utvannet. Helt greit, ville prøvd noe annet om vi skal til området en gang til

Takk, BettinA S

Reisende som så på Asian Wok, så også på

Har du vært i Asian Wok? Del dine erfaringer!