“Absolutt verdt besøket!”
Anmeldelse av Asian Wok

Asian Wok
Vurdert som nr. 13 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var kun på gjennomreise og skulle ha en liten matbit. Bestilte biff szechuan og denne var den beste vi har spist. Du får en GOD porsjon med mat.
Hyggelig betjening som i tillegg ga en ekstra øl gratis til min kjære.

Takk, cmdahl

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Latterlig! Kom inn og spurte om de hadde bord til 3 ute. Fikk et spydig svar med «nei fult!».
Gikk ut selv for å se, der var 4 av 8 bord opptatt. Spurte en annnen ansatt for å være sikre, og de fire bordene var ledige. Etter vi har satt oss starter raskt en diskusjon der en ansatt nærmest kjefter/skjeller ut en kunde for å ha bestilt feil matrett. Like etterpå kommer en servitør bort til oss og slenger menyene på bordet uten å en gang se på oss, eller si noen ting. Da reiste vi oss og gikk, da vi ble ignorert på vei ut igjen. Helt latterlig!

1  Takk, 5tian
Anmeldt 27. juli 2021

Anbefales ikkje

Ville bestille ein barne versjon av ein rett. Fekk ein lite hyggelig servitør som ikkje kunne ordne mindre porsjon, da det ikkje var sesong til det(sommer). Ventet lange før vi fekk bestille drikke( varm sommerdag) andre kunder som kom etter oss fekk bestille før. Utrolig dyrt ift mengde mat og variasjon på menyen.
Nye krydder på barnemeny.

Hilsen lokal kunde

1  Takk, elisemariev
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Smakløst, og enkelte retter for salte. Dårlig stent kylling. Altfor dyrt for så dårlig mat! Føler oss lurt. Anbefales absolutt ikke.

Takk, Navigate26793391142
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Hvis det eneste kriteriet er at du skal bli mett og få maten servert fort - så er dette plassen for deg. Hvis du i tillegg setter pris på god og spicy mat, med god service, så må du gå et annet sted

Takk, fitzox

Reisende som så på Asian Wok, så også på

Har du vært i Asian Wok? Del dine erfaringer!