“Dyrt og under middels”
Anmeldelse av Asian Wok

Asian Wok
Vurdert som nr. 13 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 11. august 2021

280 kr for en svært enkel Biff chop suey, med seigt og smakløst kjøtt. Eneste positive er at maten kom raskt. Går ikke hit igjen.

Takk, LoveThailand12345

Anmeldt 7. august 2021

Jeg har aldri opplevd så dårlig servise noensinne. Servitøren var så sur, når vi kom inn, fikk vi beskjed om at vi kunne sitte oss hvor som helst og når vi satt oss ned fikk vi beskjed om at vi kunne ikke sitte oss der allikevel. Når vi skulle bestille mat til barn sa hun at det hadde ikke sterk ris, så spurte om de kunne bare lage litt nudler med kylling da sa hun at hun kunne ikke koke nudler. Jeg prøvde å bestille et annet rett så sa hun de hadde ikke noe fra den siden. Forferdelig! Elendig servise. Jeg skal aldri aldri prøve og spise der igjen.

Takk, lauragF7740MQ
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Var kun på gjennomreise og skulle ha en liten matbit. Bestilte biff szechuan og denne var den beste vi har spist. Du får en GOD porsjon med mat.
Hyggelig betjening som i tillegg ga en ekstra øl gratis til min kjære.

Takk, cmdahl
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Latterlig! Kom inn og spurte om de hadde bord til 3 ute. Fikk et spydig svar med «nei fult!».
Gikk ut selv for å se, der var 4 av 8 bord opptatt. Spurte en annnen ansatt for å være sikre, og de fire bordene var ledige. Etter vi har satt oss starter raskt en diskusjon der en ansatt nærmest kjefter/skjeller ut en kunde for å ha bestilt feil matrett. Like etterpå kommer en servitør bort til oss og slenger menyene på bordet uten å en gang se på oss, eller si noen ting. Da reiste vi oss og gikk, da vi ble ignorert på vei ut igjen. Helt latterlig!

1  Takk, 5tian
Anmeldt 27. juli 2021

Anbefales ikkje

Ville bestille ein barne versjon av ein rett. Fekk ein lite hyggelig servitør som ikkje kunne ordne mindre porsjon, da det ikkje var sesong til det(sommer). Ventet lange før vi fekk bestille drikke( varm sommerdag) andre kunder som kom etter oss fekk bestille før. Utrolig dyrt ift mengde mat og variasjon på menyen.
Nye krydder på barnemeny.

Hilsen lokal kunde

1  Takk, elisemariev

Reisende som så på Asian Wok, så også på

Har du vært i Asian Wok? Del dine erfaringer!