“Et flott sted med god mat.”
Anmeldelse av Asian Wok

Asian Wok
Vurdert som nr. 16 av 18 Restauranter i Odda
Anmeldt 7. juli 2023 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rene og ryddige lokaler. Maten var kjempegod.
Dimsum og sterk suppe til forrett.
And og innbakt kylling som hovedrett, vi ble Mette😊👍🏻

Dato for besøk: juli 2023
Takk, lisandvik

Anmeldt 25. mai 2023 via mobile enheter

Helt greit. Ikke noe spesielt men god asiatisk mat. De som jobber her er utrolig hyggelig og var veldig hjelpsom.

Maten er terningkast 3
Ansatte terningkast 6

Dato for besøk: mai 2023
Takk, renemsamdal
Anmeldt 11. januar 2023 via mobile enheter

Eg var her første gang nesten et år siden og bestilt konge reker på jernplate med scheyan saus. Eg spurte etter en litt spicyer versjon og den var nydelig. Eg spiste maangw ganger på sommeren og maten og servise var like gode hver gang. Best kina mat eg har spist i Norge. Eg tror de har fått så dårlig vurdering pga tidigere eier eller en annen sjef. Maten er kjempe god og servise er rask og hyggelig.

Dato for besøk: januar 2023
Takk, Ullalalla
Anmeldt 21. mai 2022 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her. Satt ute på balkongen i solen. Veldig god mat. Passelige porsjoner. Raskt levert. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Aud Bø S
Anmeldt 11. august 2021

280 kr for en svært enkel Biff chop suey, med seigt og smakløst kjøtt. Eneste positive er at maten kom raskt. Går ikke hit igjen.

Takk, LoveThailand12345

Reisende som så på Asian Wok, så også på

Har du vært i Asian Wok? Del dine erfaringer!