“Gledelig overraskelse ”
Anmeldelse av Thai Take Away Odda

Thai Take Away Odda
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Stoppet på dette stedet på vei over fjellet fordi vi ikke ønsket å spise hamburger på bensinstasjon. Det viste seg å være den beste billig-sushien vi har smakt. Svært god sushirestauranter, spennende smaker og god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 464marenm

Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Jeg lager denne retten ofte. Jeg mener det må være scampi eggerøre og spirer i denne retten. Smakte greit men viktige ingredienser mangler

Dato for besøk: august 2018
Takk, geirNorway22
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

2 familier spiste jeg etter lang dag på bredtur. Alle var veldig fornøyd med det vi ble servert. Ungene sa at vi måtte gi 5 stjerner. De voksne var enige!

Dato for besøk: august 2018
Takk, teoballen
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Vi bestilte take away nr 5 og nr 10, kylling med ris og kongereker med nudler.

Vi likte maten godt, og det blir ekstra godt når to velfødde klarer å bli mett for under 250kr.

Neste gang blir det sushi.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, larsolavp
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Spisestedet er basert på take away, men det er mulig å sitte og spise der og. Rettene var svært pent anrettet og smakte veldig godt. Vi spiste thai men de serverer sushi og.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, epseh

Reisende som så på Thai Take Away Odda, så også på

Har du vært i Thai Take Away Odda? Del dine erfaringer!