“Beste sjappa i byen ”
Anmeldelse av Iris Scene

Iris Scene
Vurdert som nr. 4 av 13 Restauranter i Odda
Beskrivelse: Velkommen til vår nyrenoverte kafe, pub, bar og konsertlokale. Vi holder til i en tidligere industribygning, og i våre historiske lokaler tilbyr vi en rikholdig lunsj-meny, dagens middag samt a la carte retter. Vår mat er lagd fra bunn av, og vi har en god kaffe-meny, hjemmebakst og alle rettigheter. Velkommen til oss!
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

God hjemmelaga mat og kule lokaler. Har de ikke det du har lyst på i disken, lager de det du vil ha.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Linda B

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Byens kulaste lokaler! Anbefaler smørbrødkake til lunsj! Middagen er god, særlig ølgryta!
God musikk og hyggelige folk bak disken!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Renate A
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, hyggelig betjening og Oddas fineste cafè/utested. Har alt fra smørbrød , salater, hamburger og gode hjemmelagde middager!

Dato for besøk: juli 2018
3  Takk, nordanger84
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Iris Scene, så også på

Har du vært i Iris Scene? Del dine erfaringer!