Anmeldt 7. august 2018

Vi var på gjennomreise i Odda og valgte å bestille rom noen dager før siden ankomst var sent på kveld. Pris og hva du betaler for står IKKE i stil. Vi betalt kr 1700 for en natt og fikk ett rom i nybygget. Standard enkel, men nytt. Sengen var god og god plass på rommet. Frokosten var en katastrofe mildt sagt. Fra at det ikke var noe å velge i, hverken av pålegg og brød var der ikke, til påfyll på buffet ti minutter før buffet ble stengt. Vi var til frokost kl 09:00 og måtte ta av det lille som var. Og ble overrasket da det ble fylt opp rett før frokosten var over, men da var på en måte mett. Service helt ok. Vil kalle dette mer ett hostel enn hotell.

Romtips: Bestill rom i den nye delen.
Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Nina H W
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Ligger litt utenfor sentrum. Litt for langt til å gå. Rent og fint rom. Gode senger. Veldig lite bad men rent og helt ok. Enkel frokost med lite utvalg. Betjeningen klarte ikke helt å holde følge med å fylle opp tomme fat. Veldig godt nystekt brød.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ruffen72
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med tur til Trolltunga i slutten av juni. Hotellet var rent og sengene var gode. Litt lite bad. De ansatte var hyggelige og behjelpelige. Helt ok enkel frokost. Det eneste minuset var at det var ganske lytt. Hørte snorking fra naborommet i løpet av natten.

Takk, EliEngl
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Bodde her to netter og betalte 3500kr. Til en sånn pris forventer jeg mye mer. Vi hadde ikke internett på rommet da det var dårlig dekning der vi bodde. Rommet var for varmt uten mulighet for å justere. Frokosten var helt grei, men de serverte ikke bacon eller eggerøre! Krise! Ikke noe hei i resepsjonen da vi kom. Ellers helt greit. Fin utsikt fra rommet og nyoppusset.

2  Takk, Nina L
Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

Flott utgangspunkt før en skal på tur. Avslappende stemning der en kommer lett i kontakt med andre som skal på tur. God atmosfære .Vi hadde rom med felles dusj/ toalettet i korridoren, men ingen problem. Rent og ryddig. Enkeltsenger med gode madrasser .Utrolig god middag vi fikk de to kveldene vi var der.Hyggelig servitør. Anbefaler å spise der.

1  Takk, HildegunnFollestad