Travelocity
Expedia.comUSD 153
Orbitz.com
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotel ifm tur til trolltunga. Det ligger ca 20 min fra trolltunga. Fin utsikt fra hotellrommet. Det var en kjekk og hjelpsom betjening. Veldig god frokost, inkludert veldig godt glutenfritt brød.

Takk, Lotta91
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Hotellrommet var ok, rene gode senger. Og frokost helt grei. Stort - for at ikke noe personale som snakker norsk. Og spiste middag i restauranten, ba om lite stekt biff, fikk gjennomstekt, fikk rødvin med bunnslam og alt for salt mat.. Så ikke spis der!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 754jeanettes
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Vi fikk en svært enkelt rom med dusj og toalett i gangen. Greit nok, men da på prisen være der etter. Pluss for god frokost (du kan også smøre matpakke for kr 150) og godt renhold. Greit alternativ hvis du skal gå en av de berømte fjellturene i området.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, Roar M
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Dette er et gjennomsnittlig hotell med en ok restaurant. Til den prisen vi betalte forventer man imidlertid mer.. Synes servicen var under middels, virket som de var få på jobb. Rommene var helt greie med god seng og et fint bad. Frokosten var middels og det var dårlig rydding, igjen virket det som de var underbemannet. Dette hadde vært ok dersom prisen hadde vært lavere.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 496larsm
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Lunt og koselig atmosfære, god sevice og vi hadde et tre- mannsrom. Sengene var myke, fikk ekstra puter og ekte norsk frokost. De som jobbet der var vennlig og snille. Vi var 3 utslitte voksne som nettopp hadde gått Trolltunga fra morgenen av. Kokkens meny var utmerket. Eneste minus er å dele bad/ wc med andre beboere, men egen sharm det også.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 746edelh