Booking.comUSD 204
FindHotelUSD 203
eDreamsUSD 204
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Ble oppgradert til et bedre rom fordi de hadde god kapasitet. Super frokost og matpakke til turen. Rene og delikate rom. Anbefales for folk som skal gå Trolltunga. Fint informasjonsmøte på hotellet ang turen kvelden før turen

Takk, 433lisea
Anmeldt 9. mai 2021 via mobile enheter

Fint lite hotell, med flotte rom i nyefløyen. God frukost. Sjarmerende plass, som moderniserer heftig. Blir nok veldig flott når alt er ferdig i juni.

(Stiv pris, kan gjerne koste på seg mykere dopapir og hotellshampo).

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, M7106SSsarat
Anmeldt 25. august 2020

Mange nyoppussede rom som var pene og rene! Enkel god frokost. God steming på hotellet - særdeles hyggelig og hjelpsom betjening. Veldig praktis at hotellet tilbyr gjestene å smøre niste med seg på tur inkl vannflaske og frukt - kr 150. Kjøkkenet var stengt til middag pga covid-19 - men betjeningen lot oss likevel få låne restauranten for å spise take-away mat, så lenge vi overholdt smittevernsregler. Drikkevarer til middagen fikk vi servert av hotelles betjening. Super løsning for oss som var en større gruppe! Ikke alle steder de er like imøtekommende som her!:) Kan anbefales til alle som skal til Odda!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, margunna2017
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Koselig hotel ifm tur til trolltunga. Det ligger ca 20 min fra trolltunga. Fin utsikt fra hotellrommet. Det var en kjekk og hjelpsom betjening. Veldig god frokost, inkludert veldig godt glutenfritt brød.

Takk, Lotta91
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Hotellrommet var ok, rene gode senger. Og frokost helt grei. Stort - for at ikke noe personale som snakker norsk. Og spiste middag i restauranten, ba om lite stekt biff, fikk gjennomstekt, fikk rødvin med bunnslam og alt for salt mat.. Så ikke spis der!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 754jeanettes