“Perfekt biff”
Anmeldelse av Fjoren Makalause Mat

Fjoren Makalause Mat
Vurdert som nr. 2 av 13 Restauranter i Odda
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Bestilte biff. Dette er en topp 10 biff (200g)
Servert med amarone poteter , asparges og en nydelig saus til. I tillegg til hyggelig personalet er plassen å anbefales

2  Takk, runehaseth

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Hadde lammecarre og hjort. Begge rettene var veldig gode, og personalet var hyggelig og behjelpelige. Syns stedet var bra priset så ville definitivt kommet igjen hvis jeg er i området.
Topp restaurant!

2  Takk, Jørgen Dammen B
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Knallgod mat. Litt nyoppstartet men dette kan bare gå en vei. Småpirk på service men dette kan anbefales på det varmeste.

2  Takk, FrankSpetland
Anmeldt 7. august 2020

Veldig hyggelig atmosfære.Anbefalles på det sterkeste. Maten smakte helt utmerket. Det var en ekte opplevelse fullt på høyden med alt det fantastiske vi har fått med oss på Norgesferie. Bravo!

2  Takk, malgorzatao656
Anmeldt 5. august 2020

Liten koselig restaurant
Hygelig betjening.Maten smakte helt glimrende. Eneste ÷ her er litt stive priser, men anbefales på det sterkeste

2  Takk, Geir2113

Reisende som så på Fjoren Makalause Mat, så også på

Har du vært i Fjoren Makalause Mat? Del dine erfaringer!