“I anledning 20 års bryllupsdag.”
Anmeldelse av Fjoren Makalause Mat

Fjoren Makalause Mat
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 5. august 2021

Vart tatt imot av hygjeleg betjening, var merksame heile tida og såg om det var noko vi trengde. Maten ( ein trerettars med vinpakke ) smakte eventyrleg Kjem glatt att neste gong det er noko å feira

1  Takk, astelanta

Anmeldt 4. august 2021

Nydelig mat, god stemning og hyggelige servitører. Bestilte bruschetta til forret, vegetar canelloni til hovedrett og cafe mocca til dessert. Fantastiske smakskombinasjoner. Kokken leker med ingrediensene og finner de beste smaks opplevelsene. Virkelig verdt et besøk! Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, 301ninan
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Beste maten jeg noensinne har spist. Tar av meg hatten for kokken og servicen her. Bare helt magisk restaurant opplevelse.

3  Takk, X7488WCjohnn
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, beste jeg har smakt på lenge. Bestilte fiskesuppe til forrett, biff til hovedrett og sjokoladefondant til dessert. Absolutt verdt hver krone Veldig god service - vi kommer garantert tilbake neste gang i er i Odda!

2  Takk, Irmelin_09
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Her var det kjempegod mat og service i fin ambiente.
Prisene var litt høyere men maten var absolutt verdt det. Har ikke spist så god mat på en stund. Absolutt å anbefale.

2  Takk, Sandra R

Reisende som så på Fjoren Makalause Mat, så også på

Har du vært i Fjoren Makalause Mat? Del dine erfaringer!