“Flott restaurant med nydelig mat”
Anmeldelse av Fjoren Makalause Mat

Fjoren Makalause Mat
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Odda
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god vin. Vi ble tatt godt imot av hyggelig betjening og fikk servert nydelig lammecarre og en kjempegod vin til. Ble fulgt opp av betjening under hele måltidet. Dessert og kaffe ble et deilig punktum for måltidet. Stedet anbefales på det sterkeste og vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, nansya2016

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

En strålende kulinarisk opplevelse!
Service - mat - vin - stemning, alt var strålende.
Anbefales til alle som tar turen til Odda og omegn.

1  Takk, 50olel
Anmeldt 5. august 2021

Vart tatt imot av hygjeleg betjening, var merksame heile tida og såg om det var noko vi trengde. Maten ( ein trerettars med vinpakke ) smakte eventyrleg Kjem glatt att neste gong det er noko å feira

1  Takk, astelanta
Anmeldt 4. august 2021

Nydelig mat, god stemning og hyggelige servitører. Bestilte bruschetta til forret, vegetar canelloni til hovedrett og cafe mocca til dessert. Fantastiske smakskombinasjoner. Kokken leker med ingrediensene og finner de beste smaks opplevelsene. Virkelig verdt et besøk! Kommer gjerne tilbake!

2  Takk, 301ninan
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Beste maten jeg noensinne har spist. Tar av meg hatten for kokken og servicen her. Bare helt magisk restaurant opplevelse.

3  Takk, X7488WCjohnn

Reisende som så på Fjoren Makalause Mat, så også på

Har du vært i Fjoren Makalause Mat? Del dine erfaringer!