eDreamsUSD 214
TripadvisorUSD 214
ZenHotels.com
Agoda.comUSD 213
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde egentlig bare betalt for rom med to enkeltsenger og fjellutsikt, kom til dobbeltrom med fjordutsikt. Positivt overrasket. Rommet er ikke topp moderne men rent og funksjonelt, bra beliggenhet i forhold til trolltunga. Senere på kvelden hadde vi middag i restauranten, hvor vi bestilte entrecôte medium+, men fikk en medium- til raw biff. Da vi ga beskjed om dette ordnet de det umiddelbart og fikk servert helt ny tallerken hvor biffen var mer stekt, personalet gir super service. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, tonjep597
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Koselig gammelt hotell med utsikt til fjorden og fjellene.Fine gamle bilder på veggene av troll. Rommene er gamle og hadde trengt litt oppussing. Badet var pusset opp, men mangler knagg til håndkle og såpe til å vaske hendene måtte hentes i dusjen. Sengene var veldig gode å sove i.
Vi ble anbefalt fjordørret, risotto og ertestuing. Nydelig prestasjon av maten. Ørreten var veldig god, risotto og ertestuingen var litt smakløs. Det var en slags tomatsaus som gjorde at alt smakte likt. Tror retten hadde vært bedre med vanlig poteter og en god fiskesaus.
Frokosten var til gjengjeld helt fantastisk. Bagels med laks og eggerøre. God service og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Kine A
Anmeldt 19. august 2019

Enkelt hotell. Veldig dyrt.
Veldig dyr mat, uten å leve opp til forventningene i det hele tatt. Smakløst, og ikke i nærheten av forventningene til verken meg eller mine 6 medreisende.
Frukosten var ok, men ikke mer en forventet.

Takk, Christer S
Anmeldt 9. august 2019

Et hotel med bra rom og et utmerket beliggenhet for fotturer. Spisesalen minner om en kantina og frokosten er enkel men grei, ikke noe ekstra. Rommet vi hadde var stort og fint med utmerket bad. Personal veldig hyggelig men opplever hotellet som overpriset.

Takk, Anders O
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Stat Away hvis du ikke vil overbetale for rom, mat og drikke.
Kostet 2300,- for rommet som lå vegg i vegg med smelteverket. Klamt og varmt rom med støy fra smelteverket!
Personalet snakket bare engelsk og maten var overpriset 480,- for en treretter som var uspiselig.
Overnatt på en bed&breakfast, campingplass eller lignende hvis Tyssedal Hotel er eneste alternativ.
Frokosten var fint dekket opp men det stoppet der. Grøt av en eggerøre og grillpølser fra Gilde... trenger ikke å si mer.

Takk, AsleA