wlimsen
  • Booking.com
  • Priceline
6.9 km fra Tyssedal Hotel
Restaurant
View from the deck of the Hostel
  • Agoda.com
4.9 km fra Tyssedal Hotel
Vikinghaug
7.0 km fra Tyssedal Hotel
Ingen gebyrer, bare gode tilbud
    7.0 km fra Tyssedal Hotel
    Cool place to eat dinner down the road
    • Vio.com
      kr 4 185
    24.1 km fra Tyssedal Hotel
    Se flere hoteller i Odda
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Alle kjenner igjen den gode følelsen av når ferien starter. Det er store forventninger, til felles opplevelser, gode samtaler og tid sammen.

I år skulle vi starte ferien med å gå Trolltunga. Tyssedal hotell er nærmeste overnattingssted, og vi fant det derfor hensiktsmessig å overnatte her. Min bedre halvdel hadde senest vært i kontakt med hotellet et par dager før avreise med spørsmål rundt praktiske forhold. Rom var bestilt og bekreftelse på booking var mottatt mange måneder i forveien.

Lang historie kort, vi ankom hotellet i 19-tiden. Velger å bruke ordet sjokk på det vi opplevde da vi skulle sjekke inn. De hadde ikke noe rom ledig til oss, amatørene hadde klart å surre det til, til den store gullmedaljen. De hadde leid ut rommet vårt. Det skal ikke være mulig!!

Heldigvis var det et ledig rom på et annet hotell i nærheten. Det hadde vært en svært dårlig start på ferien og tilbragt første natta i bilen. Men amatørene på Tyssedal hotell klarte nesten det.

1  Takk, gushii
    Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde egentlig bare betalt for rom med to enkeltsenger og fjellutsikt, kom til dobbeltrom med fjordutsikt. Positivt overrasket. Rommet er ikke topp moderne men rent og funksjonelt, bra beliggenhet i forhold til trolltunga. Senere på kvelden hadde vi middag i restauranten, hvor vi bestilte entrecôte medium+, men fikk en medium- til raw biff. Da vi ga beskjed om dette ordnet de det umiddelbart og fikk servert helt ny tallerken hvor biffen var mer stekt, personalet gir super service. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, tonjep597
    Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Koselig gammelt hotell med utsikt til fjorden og fjellene.Fine gamle bilder på veggene av troll. Rommene er gamle og hadde trengt litt oppussing. Badet var pusset opp, men mangler knagg til håndkle og såpe til å vaske hendene måtte hentes i dusjen. Sengene var veldig gode å sove i.
    Vi ble anbefalt fjordørret, risotto og ertestuing. Nydelig prestasjon av maten. Ørreten var veldig god, risotto og ertestuingen var litt smakløs. Det var en slags tomatsaus som gjorde at alt smakte likt. Tror retten hadde vært bedre med vanlig poteter og en god fiskesaus.
    Frokosten var til gjengjeld helt fantastisk. Bagels med laks og eggerøre. God service og hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Kine A
    Anmeldt 19. august 2019

Enkelt hotell. Veldig dyrt.
    Veldig dyr mat, uten å leve opp til forventningene i det hele tatt. Smakløst, og ikke i nærheten av forventningene til verken meg eller mine 6 medreisende.
    Frukosten var ok, men ikke mer en forventet.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Christer S
    Anmeldt 9. august 2019

Et hotel med bra rom og et utmerket beliggenhet for fotturer. Spisesalen minner om en kantina og frokosten er enkel men grei, ikke noe ekstra. Rommet vi hadde var stort og fint med utmerket bad. Personal veldig hyggelig men opplever hotellet som overpriset.

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Anders O