Snaptravel
FindHotel
Travelocity
Anmeldt 30. august 2020

Bodde her i slutten av august 2020, rom 212. Betalte 800 inkludert frokost pakke (2 sandwicher og eple) og lading til min el bil. Jeg ser noen er kritiske til beliggenhet og at hotellet er av eldre årgang. Vel, Odda er en industriplass med historie langt tilbake i tid, så også for dette hotellet. Kan være enig i at presentasjonen kun viser den harmoniske siden av omgivelsene, men jeg så fort (og viste også fra før) at her er det industri i området. Det som var viktig for meg var lading av el bil og et greit rom og det fikk jeg.
Hotellet er fra 1913 og har sånn sett mye "sjel" men jeg synes dette bare gir oppholdet et særpreg.
Prisen er markedsstyrt og bør ikke økes, men totalt sett hyggelig møte med både ansatte og fasiliteter. Synes alle bilder og malerier gav hotellet et ekstra løft også er det jo faktisk sjarmerende at gulvene noen steder knirker.
Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Geir Martin A
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Tyssedal hotell er nydelig bygg. Beliggenheten er veldig fin, men fjordutsikten blir noe blokkert av et stort zinkverk som ikke er med på noen av bildene på nettsidene. Det kom som en liten overaskelse, men hvis man kjenner til Odda og Tyssedals historie, kan man si at det egentlig er veldig passende at nærområdet byr på vakre fjorder, frukttrær og industri. I den anledning anbefaler jeg å ta en tur ned på kraftmuseet bare 10 min gange unna hotellet. Der kan man lære mye interessant om områdets historie. Innvendig finner man flotte malerier i mange av fellesarealene. Personalet var veldig gjestfri og hyggelig! Gratis wi-fi fungerte godt! Rommene var litt slitt og veldig enkle, men både sengen og sengetøyet var strøkent, behagelig og så nesten nytt ut! Stort pluss for det :) Frokosten var helt ok, så klart litt skuffende at man ikke får buffet, men i disse dager er det ikke hotellets feil. Middagen på kveldstid derimot var veldig godt! Anbefales!

Som nevnt var rommene veldig enkle og litt utdatert, så og si nesten ingen fasiliteter. Hårføner på badet funket ikke, og det var ikke varme på badet eller i gulvet så etter en våt dag i Hardanger er det utfordrende å få tørket tøy. Noen komplimentære toalettartikler og kanskje en lokal eplemost på rommet kunne vært enkle grep som hadde gitt opplevelsen et stort løft og en følelse av litt mer eksklusivitet - da vi faktisk betalte ganske mye for oppholdet. Vi kjøpte matpakker til å ta med på Trolltunga, disse var helt ok. 99 kr pr stk, ble fortalt at de innholdt to club sandwich; de inneholdt to doble brødskiver med ost , skinke og agurk og et eple. Tar nok med egen matpakke neste gang.

Takk, RagnhildAnnaA
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en så useriøs aktør at du har flaks eller svært lav standard om du er fornøyd.

To ganger bekreftet de ledig rom og to ganger trakk de det tilbake.

En gjenganger blandt besøkende er oppmøte til et bestilt rom som allikevel ikke er ledig.

De prøver å bløffe seg unna, svarer ikke og er åpenbart amatører.

Hold deg unna, få en bedre ferie!

1  Takk, wlimsen
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Alle kjenner igjen den gode følelsen av når ferien starter. Det er store forventninger, til felles opplevelser, gode samtaler og tid sammen.

I år skulle vi starte ferien med å gå Trolltunga. Tyssedal hotell er nærmeste overnattingssted, og vi fant det derfor hensiktsmessig å overnatte her. Min bedre halvdel hadde senest vært i kontakt med hotellet et par dager før avreise med spørsmål rundt praktiske forhold. Rom var bestilt og bekreftelse på booking var mottatt mange måneder i forveien.

Lang historie kort, vi ankom hotellet i 19-tiden. Velger å bruke ordet sjokk på det vi opplevde da vi skulle sjekke inn. De hadde ikke noe rom ledig til oss, amatørene hadde klart å surre det til, til den store gullmedaljen. De hadde leid ut rommet vårt. Det skal ikke være mulig!!

Heldigvis var det et ledig rom på et annet hotell i nærheten. Det hadde vært en svært dårlig start på ferien og tilbragt første natta i bilen. Men amatørene på Tyssedal hotell klarte nesten det.

Takk, gushii
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde egentlig bare betalt for rom med to enkeltsenger og fjellutsikt, kom til dobbeltrom med fjordutsikt. Positivt overrasket. Rommet er ikke topp moderne men rent og funksjonelt, bra beliggenhet i forhold til trolltunga. Senere på kvelden hadde vi middag i restauranten, hvor vi bestilte entrecôte medium+, men fikk en medium- til raw biff. Da vi ga beskjed om dette ordnet de det umiddelbart og fikk servert helt ny tallerken hvor biffen var mer stekt, personalet gir super service. Anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, tonjep597