Orbitz.com
ZenHotels.com
Vio.com
Etrip
Anmeldt 3. august 2021

Hotellet er gammelt men har masse sjarm. Vi bodde på et familierom i øverste etasje med nydelig utsikt mot fjorden. Rommet var stort og rent. Vi nøt en nydelig middag på hotellets restaurant på kvelden Frokosten var en flott start på dagen. Stort pluss at det er lademulighet for el-bil.

Takk, ELIAMSS
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fikk bekreftelse om et rom med utsikt, fikk et rom uten utsikt som lukta kloakk. Når vi konfererte de hotellansatte snakka de det bort.

Årsaken til kloakklukt er at det er to kloakkummer rett bak hotellet, rett under vinduet til rommet vi fikk.

Ved avbestilling av den siste natta fikk vi heller ikke pengene tilbake.

Ellers har hotellet veldig dårlig smittevern under frokosten. For mange gjester samtidig, og ikke krav om å vaske hendene før man forskyner seg.

Dette var en av de dårligste overnattingsopplevelsene vi har opplevd i Norge.

Romtips: Man må parkere ved en kirke for å få p-plass.
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 170simenp
Anmeldt 18. juli 2021

Hotellet har fått svært blandede omtaler, men nå har de tydeligvis tatt grep! Tyssedal hotel ligger i nærheten av industri og kraftstasjon, men har også fin utsikt mot fjorden. Den gamle kraftstasjonen, som nå er kraftmuseum, er forøvrig en av våre vakreste industribygninger, verd et besøk! Hotellet er fra 1912/13, så det er en gammel og flott bygning.
Vi ble tatt godt i mot i resepsjonen av en polsk, men norsktalende, vennlig og hyggelig dame. Vi hadde bestilt ett dobbeltrom og ett enkeltrom. Dobbeltrommet hadde fått pusset opp badet og var blitt lekkert! Moderne og rent. Enkeltrommet hadde et eldre bad, men rent og greit. Det var intet å utsette på rommene. Bortsett fra at dobbeltrommet kun hadde en stol, enkeltrommet hadde to. I hver etasje var det imidlertid hyggelige sittegrupper og veranda, så det var et lite problem.
Hotellet er kjent for alle sine vakre malerier som er fordelt på spiserom, flere oppholdsrom og i hotellkorridorene. Bare malerisamlingen gjør hotellet verd et besøk. Det er et nydelig, gammelt hotell!
Vi var litt spente på middagen, men også her har det tydeligvis blitt tatt grep. Veldig hyggelige engelsktalende kelnere. Vi valgte entrecote og kylling. Begge rettene var perfekt stekt med godt tilbehør og gode sauser. En flaske god rødvin og en velsmakende dessert gjorde susen. Så var vi klare for EM i fotball. Storskjermen sto klar i ett av oppholdsrommene. Det smakte med et glass øl og en Hardanger aquavit!
Vi har ingen problemer med å anbefale Tyssedal Hotel.

Romtips: Be om fjordutsikt og få gjerne et rom med nyoppusset bad.
1  Takk, Lasse C
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en veldig fin opplevelse hos Tyssedal Hotel.
Rommene var litt små og kunne nok trenge en oppgradering, men renholdet var bra.
En hyggelig betjening og en god variert frokost.
Middagen var i særklasse og vi lot oss sjarmere av vår hyggelige servitør Konrad - Veldig serviceinnstilt.
Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Ladeplass for El-Bil på utsiden av hotellet
Takk, KarinaB2252
Anmeldt 15. juli 2021

Gode senger på helt greie rom med nyoppussede bad. Ikke AC. Veldig hyggelig betjening som ikke visste hva godt de kunne gjøre for oss. Deilig med stor spisesal med god plass mellom bordene og behagelig taffelmusikk. Nydelig mat til middag (fantastisk smakfull kyllingrett og burger samt perfekt stekt sjokolade fondant til dessert med akkurat passe syrlig bringebærsaus). God frokostbuffet med alt du trenger:). Bestilte en mnd i forveien og fikk gode priser på rommene. Kommer gjerne igjen her.

Romtips: Velg rom uten fjordutsikt da det var litt bråk fra industri den veien
Takk, 793harriettet