“Uten om det vanlige!”
Anmeldelse av Stuo

Stuo
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Odda
Beskrivelse: HALLAO!!!! Har dokke hørt om stuo?? SUPERT! då må jo dokke ta dokke ein tur til oss og få den beste lokal maten i haile hardanger! vi lika og skjemme bort kundane våre så her hos oss ska du føle deg som heima! og kom som du e! det gjør vertfall vi <3
Anmeldt 12. juli 2021

Akkurat det Odda trengte! Veldig god og digg mat. Bra service og ikke for stor meny. Kommer definitivt tilbake :)

Takk, 12Hellohhhh
VenteStuo ved Sentralbadet Litteraturhus, Eier på Stuo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

yay !! vi liker at du liker !! du e velkommen tilbake når som helst <3

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i nostalgiske omgivelser Hadde med sønnen og fikk enkelt tilpasset mat etter ønske. Service innstilt og veldig koselig betjening.

Takk, Pia M

Så kjekt at du koste deg !! <3 <3 og takk for at du legger igjen feedback !

Anmeldt 6. august 2021

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Stuo, så også på

Har du vært i Stuo? Del dine erfaringer!