“Topp”
Anmeldelse av Stuo

Stuo
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Odda
Beskrivelse: HALLAO!!!! Har dokke hørt om stuo?? SUPERT! då må jo dokke ta dokke ein tur til oss og få den beste lokal maten i haile hardanger! vi lika og skjemme bort kundane våre så her hos oss ska du føle deg som heima! og kom som du e! det gjør vertfall vi <3
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke i flotte omgivelser. Det var svært god service, og maten ble servert fortløpende, maks 20 minutter. Dette til tross for høflig beskjed om at det kunne ta noe lengre tid med servering ettersom det var travelt,

Takk, Relax36278133838
VenteStuo ved Sentralbadet Litteraturhus, Eier på Stuo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Så kjekt at dåkke koste dåkke !! D e jo d d handle om <3 stor klem fra Stuo

Anmeldt 20. juli 2021

Måtte vente en time på maten uten noe varsel på at det kom til å ta så langt tid. Virket ikke som de forsøkte å være effektive og hygeniske i arbeidet

Takk, annashirinp
VenteStuo ved Sentralbadet Litteraturhus, Eier på Stuo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei på deg ! Tusen takk for at du tok turen innom oss <3. Dumt at du måtte vente så lenge på maten. Vi veit sjøl koss d e. Dritkjedelig. Vi forbedre oss heile tiden, så sjøl om det kanskje ikkje virka som vi prøvde å væra effektive, så var var vi d. Hygienen e ALLTID i høgsetet hos oss, så om dette ikkje e din opplevelse, så bare gi beskjed med en gang. Vi vil gjerne vite om noe avviker fra vår standard. Håpe vi ses ein anna gang <3

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

God pizza, men når det tar 55min etter bestilling å få én pizza servert så ødelegger dette hele opplevelsen. Ingen beklagelse fra de ansatte.

Takk, Anders O

Hallao ! Tusen takk for at du besøkte oss og kommer med ærlig feedback <3 Kjedelig at du måtte vente så lenge på maten, men vi e glad for at pizzaen var god.
Vi forbedre oss heile tida, og siden oppstarten for 4 uker siden, har det eksplodert med gjester. Så vi lærer hver dag, og derfor e det viktig med feedback fra <3 DEG <3 Håpe vi ses ein anna gang .
klemmen

Anmeldt 12. juli 2021

Akkurat det Odda trengte! Veldig god og digg mat. Bra service og ikke for stor meny. Kommer definitivt tilbake :)

Takk, 12Hellohhhh

yay !! vi liker at du liker !! du e velkommen tilbake når som helst <3

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i nostalgiske omgivelser Hadde med sønnen og fikk enkelt tilpasset mat etter ønske. Service innstilt og veldig koselig betjening.

Takk, Pia M

Så kjekt at du koste deg !! <3 <3 og takk for at du legger igjen feedback !

Reisende som så på Stuo, så også på

Har du vært i Stuo? Del dine erfaringer!