“Helt greit”
Anmeldelse av Stuo

Stuo
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Odda
Beskrivelse: HALLAO!!!! Har dokke hørt om stuo?? SUPERT! då må jo dokke ta dokke ein tur til oss og få den beste lokal maten i haile hardanger! vi lika og skjemme bort kundane våre så her hos oss ska du føle deg som heima! og kom som du e! det gjør vertfall vi <3
Anmeldt 19. august 2021

Måtte bare finne et sted å spise i Odda, da vi kjørte gjennom. Dette så mest lovende ut. Bestilte burgere, de var helt OK. Ikke spesielt imponerende. Travelt sted, litt bråkete.

Takk, VGBergen

Anmeldt 25. juli 2021

Vi spiste på ventestuo i dag - en av oss har spist der før og skrøt veldig. Ikke i dag - dette var nedtur. Maten smakte lite, mitt var så dårlig at jeg ikke spise mer enn noen munnfull. Lenge siden jeg har kjøpt med meg pizza fra frysedisker etter en måltid "ute".

Takk, 229nickis
VenteStuo ved Sentralbadet Litteraturhus, Eier på Stuo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2021

Hei så kjedelig at du hadde ein dårlig opplevelse hos oss e glad for at du tar deg tid til å gi feedback. Det betyr mye for oss. Neste gang håpe vi du sier d mens du e der, så får du ny mat❤️❤️ Men d vi lure mest på; kass pizza kjøpte du ???

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Elendig service. Tok 50 min før vi fikk maten. Andre som kom etter oss fikk først. Har ikke kontroll på ordre

Takk, maritchristinen
Anmeldt 23. juli 2021

Vi spiste på uteserveringen. Kjempegod pizza! Dessverre ødela det en del av inntrykket at de ikke klarte å løse logistikken med serveringen i det hele tatt. De fleste bord rundt oss, samt vi, opplevde lang tid (20-30 min) mellom at første og siste pizza til følget ble servert, selv om vi hadde felles bestilling. Personalet virket uerfarne, surret og var mest opptatt av å prate med hverandre eller holde på med sine mobiltelefoner.

Takk, 514annav
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og drikke i flotte omgivelser. Det var svært god service, og maten ble servert fortløpende, maks 20 minutter. Dette til tross for høflig beskjed om at det kunne ta noe lengre tid med servering ettersom det var travelt,

Takk, Relax36278133838

Så kjekt at dåkke koste dåkke !! D e jo d d handle om <3 stor klem fra Stuo

Reisende som så på Stuo, så også på

Har du vært i Stuo? Del dine erfaringer!