Trolltunga Classic Overnight Fottur

fra
USD 392,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Trolltunga på
fra USD 1 606,32
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Trolltunga hadde virkelig en fantastisk utsikt! Fin tur til en spektakulær utsikt. Men å tilrettelegge stien såpass at man kun går på Berg og steiner (steintrapp osv) mister man friluftsfølelsen. En annen ting er parkeringsprisen. Vi parkerte på P2 der prisen var på svimlende 500kr for parkering. Dette for å komme seg til fri norsk natur. Greit at ting skal vedlikeholdes, men å ha prisen på parkering lik en flybillett til utlandet reagerer man.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Simonpett01
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tur i til tider tungt terreng. Var oppe på Trolltunga litt før 0900 og da var det ingen kø for å gå ut på selve tunga. Anbefales å gå tidlig, både på grunn av temperatur og antall folk i løypa. Tydelig merket sti og enkelt å finne frem. Var heldig med været og utsikten. Tyngre nedover enn oppover. Anbefaler gode fjellsko.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, ahved
Anmeldt 30. august 2020

Parkerte på P3 som gjorde denne turen noe lettere, selv om det er fysisk krevende selv fra denne nærmeste parkeringsplassen. Mener det er verdt pengene (kr.600) å komme såpass mye nærmere og man skal også huske på at veien man bruker opp til P3 kostet 13 millioner i 2017. Pengene brukes til å fikse stier, fjellguider og betale ned på veien, så helt greit med denne prisen. Mitt beste tips er å sjekke værmeldingen og ikke gå opp om det er fare for dårlig vær. Jeg fikk en fantastisk flott 6 timers tur i nydelig sol.

Dato for opplevelse: august 2020
5  Takk, Geir Martin A
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et sted jeg kan anbefale alle å sette på sin bucket list!

Vi parkerte på P3, da slipper du å gå 8 km på en kjedelig bilvei for å komme til startpunktet på løypa. Vi konkluderte på at dette var en særdeles god beslutning spesielt da vi nærmet oss bilen etter 20 km i beina.

Trassen opp er godt merket og godt tilrettelagt. Flest høydemeter mellom 1 til 3 km. Utsikten og landskapet når du kommer på toppen er magisk, og vekker nasjonalromantikeren i deg. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, gushii
Anmeldt 30. mars 2020 via mobile enheter

Flott tur og godt tilrettelagt med merka sti. Anbefaler å gå utenom høysesong og start tidlig morgen. Trenger du overnatting i Odda er det lurt å booke i god tid. The blue house kan anbefales som overnatting, og ligger sentralt i Odda.

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, aasejorunnkokaas