Anmeldt 31. oktober 2017

Hadde bestilt et enkeltrom (økonomi) for en helg. Ved ankomst ble jeg tilbudt et dobbeltrom (Superior) for samme pris.
Stort og flott rom med romslig bad. Alt var rent og pent. Man hadde dessuten møblert rommet med gamle møbler som passet fint inn på det litt aldrende hotellet. Rommet vendte mot baksiden og var derfor rolig og fredelig. Sengene var passe harde etter min smak.
Frokosten var grei med egg & bacon, samt variert pålegg. Greit personale alle steder.
Har ikke så mye å utsette på oppholdet, men dersom jeg skulle nevne noe, så kunne det vært litt flere TV kanaler. Skjønt de 5-6 vanligste var jo der.
Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 19morten68
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Odda nede ved fjorden. Hotellrom i 5 etg og på baksiden var vell litt skuffende med tanke på at fremsiden trolig ville gitt en fin utsikt i dagslys. Hotellrommet jeg fikk var meget lite med utrolig enkel standard. Smalt rom med en enkeltseng men med en bra flatskjerm. Frokost var enkel men helt grei til den prisen jeg betalte (895).
Hyggelig personal.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, janmh2014
Anmeldt 15. august 2017

Kom til hotellet 7. 8. 2017 Hadde bestilt to dobbelt rom og et enkeltrom for to døgn.
De to dobbeltrommene var delikate og rene. Man skal vel straffes da man er ansvarlig for bestillingene. Det enkelt rommet jeg fikk var under en hver kritikk. Skittent, luktet vondt og udelikat. jeg klarte ikke å dusje på rommet så jeg gikk til min datters rom og dusjet der. Tips: Sjekk rommet.
Når dette er sagt så må jeg også få skryte litt. Personalet var meget hyggelige og hjelpsomme, frokosten var helt grei og positivt at den startet kl. 06.00 Fin tid for de som skal gå Trolltunga.

Romtips: De to dobbelt rommene var fine men siden jeg ikke var fornøyd med enkeltrommet så kan jeg ikke gi en bedre karakter.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Lars Terje K
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig motagelse i resepsjonen ved ankomst. Fint,rent og stort rom. Sov godt! Svært god service ved frokost før avreise til Trolltunga! Fikk mange gode råd om turen som kom godt med. Fikk låne termos. Kan anbefale hotellet!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, kjerstiSBye
Anmeldt 12. juli 2017

Førsteinntrykket var dårlig. Man skulle ringe på betjening, men ingen kom. Vi ringte flere ganger helt til en mann kom og viste middel service. Rommet vi ble tildelt var heller ikke vasket etter forrige besøk. Hotellet ligger svært sentalt til så vi tok oss en tur ut og spiste middag. Da vi kom tilbake var rommet vasket. Frokosten besto av det vanlige, eggerøre,pølser,bacon, brød og pålegg. Resepsjonisten når vi dro var langt mer hyggelig. Vi betalte 1420kr for ei natt.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Sunniva K