Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet og fin utsikt mot fjorden. Rommet var rent. Resten var i grunnen ganske trist. Utslitt rom hvor gulvlaminaten sprikte mot oss, panelovn var halvveis nedrevet. Frokostsalen bar også preg av slitasje. Frokosten var hovedsakelig plastinnpakket mat; oppskåret brød i plastposer, engangspakker med ost og pålegg. Bacon, kjøttboller og en slags eggerøre var unntaket.. Oppsummert: greit for å sove, men ingen hotellopplevelse å skrive hjem om.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 543bentej
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening når vi ankom hotellet. Parkering rett på utsiden.Vi fikk flott nyopp pusset rom med vakker utsikt. Godt lydisolerte vinduer. Svært gode senger. Stort bad. Vi ba om frokost tidligere enn oppsatt og dette ble fikset. Hyggelig service.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, annikenNorway
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

På en jobbreise til Stord og Odda, falt valget på Hardanger hotell. Et koselig hotell, rent og pent med stort rom. Har ikke vært pusset opp på noen år så interiøret ser litt shabby ut og sengene kunne vært bedre.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Mona-Kristin V
Anmeldt 31. oktober 2017

Hadde bestilt et enkeltrom (økonomi) for en helg. Ved ankomst ble jeg tilbudt et dobbeltrom (Superior) for samme pris.
Stort og flott rom med romslig bad. Alt var rent og pent. Man hadde dessuten møblert rommet med gamle møbler som passet fint inn på det litt aldrende hotellet. Rommet vendte mot baksiden og var derfor rolig og fredelig. Sengene var passe harde etter min smak.
Frokosten var grei med egg & bacon, samt variert pålegg. Greit personale alle steder.
Har ikke så mye å utsette på oppholdet, men dersom jeg skulle nevne noe, så kunne det vært litt flere TV kanaler. Skjønt de 5-6 vanligste var jo der.
Jeg kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, 19morten68
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Odda nede ved fjorden. Hotellrom i 5 etg og på baksiden var vell litt skuffende med tanke på at fremsiden trolig ville gitt en fin utsikt i dagslys. Hotellrommet jeg fikk var meget lite med utrolig enkel standard. Smalt rom med en enkeltseng men med en bra flatskjerm. Frokost var enkel men helt grei til den prisen jeg betalte (895).
Hyggelig personal.

Dato for oppholdet: oktober 2017