Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Ingenting alvorlig galt med hotellet, men ingenting utpreget bra heller. Alt for dyrt ift. hva man får, men det finnes ikke så mye alternativer akkurat. Frekke nok til å skrive at du kan lage deg matpakke for "kun" 100 kr.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 577erikw
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på dette koselige hotellet under den årlige Blues Festivalen «Lokst Utøve», og totalopplevelsen var topp. Veldig hyggelige mennesker, topp service, meget god frokost, og sist, men ikke minst, en hotell direktør som går rundt og prater med gjestene sine, og er selv med og rydder og jobber på gulvet. Vi smilte fra vi kom til vi reiste. Hardanger Hotel anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ArildGKL
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har fin beliggenhet og fin utsikt mot fjorden. Rommet var rent. Resten var i grunnen ganske trist. Utslitt rom hvor gulvlaminaten sprikte mot oss, panelovn var halvveis nedrevet. Frokostsalen bar også preg av slitasje. Frokosten var hovedsakelig plastinnpakket mat; oppskåret brød i plastposer, engangspakker med ost og pålegg. Bacon, kjøttboller og en slags eggerøre var unntaket.. Oppsummert: greit for å sove, men ingen hotellopplevelse å skrive hjem om.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 543bentej
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening når vi ankom hotellet. Parkering rett på utsiden.Vi fikk flott nyopp pusset rom med vakker utsikt. Godt lydisolerte vinduer. Svært gode senger. Stort bad. Vi ba om frokost tidligere enn oppsatt og dette ble fikset. Hyggelig service.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, annikenNorway
Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

På en jobbreise til Stord og Odda, falt valget på Hardanger hotell. Et koselig hotell, rent og pent med stort rom. Har ikke vært pusset opp på noen år så interiøret ser litt shabby ut og sengene kunne vært bedre.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, monakristinv