TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Fint og rent. Lett å komme til rommet og bra beliggenhet. Slitte gulv og sengene kunne godt vært byttet ut men god frokost og hyggelig personell. Anbefales absolutt om du er i Odda og trenger overnatting. Grei pris. Vi fikk et stort rom mot baksiden og det var veldig greit og roligt utforbi.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, T257
Anmeldt 27. mai 2019

Hyggeleg mottak i resepsjonen. Romsleg, enkelt og reint rom. Uvanleg romsleg garderobe – bra. Bra Wi-Fi og heilt OK med TV-kanalar. Litt for mjuk madrass etter min smak. Enkel halv- og heilfabrikata frukost. Ingen restaurant.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Trehar
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Bra hotel med et hjelpsomt og service innstilt personale! Rommet jeg og min forlovede lå på var stort og romsligt med nydelige utsikt mot den vakre Sørfjorden. Vi hadde også en utrolig god typisk norsk frokost!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, MikalRuud
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Ingenting alvorlig galt med hotellet, men ingenting utpreget bra heller. Alt for dyrt ift. hva man får, men det finnes ikke så mye alternativer akkurat. Frekke nok til å skrive at du kan lage deg matpakke for "kun" 100 kr.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 577erikw
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Vi bodde 2 netter på dette koselige hotellet under den årlige Blues Festivalen «Lokst Utøve», og totalopplevelsen var topp. Veldig hyggelige mennesker, topp service, meget god frokost, og sist, men ikke minst, en hotell direktør som går rundt og prater med gjestene sine, og er selv med og rydder og jobber på gulvet. Vi smilte fra vi kom til vi reiste. Hardanger Hotel anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, ArildGKL