TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt og fint til. Parkerte rett utenfor inngang. Bestillingen gjort via telefon hadde ikke blitt registrert, men det ordnet seg. Var litt kreative selv, så 4åringen sov i sovepose og 2åringen lå oppå ei dyne mellom to stoler.
Rommet var rent, men var litt slitt. Litt for myke madrasser etter min smak.

Frokosten var bra. Godt utvalg med pålegg til rundstykker og brødskiver. Litt kjip "industrieggerøre", men nykokte egg, og god bacon var jo bra. God kaffe og varm kakao til ungene.

Prisen, 1700kr for ei natt synes jeg er litt stiv, men er nok markedsprisen i Odda.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, jakobt550
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Ganske lav standard på rommet jeg fikk, kunne trengt en oppussing. Funker helt greit for en overnatting. Frokost var ikke noe å rope hurra for. Betjeningen virket hyggelige og hotellet ligger sentralt.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, thetallguy89
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Fint og rent. Lett å komme til rommet og bra beliggenhet. Slitte gulv og sengene kunne godt vært byttet ut men god frokost og hyggelig personell. Anbefales absolutt om du er i Odda og trenger overnatting. Grei pris. Vi fikk et stort rom mot baksiden og det var veldig greit og roligt utforbi.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, T257
Anmeldt 27. mai 2019

Hyggeleg mottak i resepsjonen. Romsleg, enkelt og reint rom. Uvanleg romsleg garderobe – bra. Bra Wi-Fi og heilt OK med TV-kanalar. Litt for mjuk madrass etter min smak. Enkel halv- og heilfabrikata frukost. Ingen restaurant.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Trehar
Anmeldt 6. april 2019 via mobile enheter

Bra hotel med et hjelpsomt og service innstilt personale! Rommet jeg og min forlovede lå på var stort og romsligt med nydelige utsikt mot den vakre Sørfjorden. Vi hadde også en utrolig god typisk norsk frokost!

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, MikalRuud