eDreams
Travelocity
Orbitz.com
StayForLong
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Bodde på Hardanger hotell 1 natt i forbindelse med tur til Trolltunga. Odda er en veldig spennende by med mye historie og omgitt av storslagen natur! Hoteller hadde en herskapelig stil og dobbeltrommet vi fikk var stort og rent og passelig temperatur.

Vi fikk uvurderlig god hjelp ifbm å komme oss til stien som går til Trolltunga fra øverste parkeringsplatå i stedet for å måtte gå 3-4 timer ekstra på asfalt i bratt bakke før og etter en allerede krevende fjelltur!

Anbefales på det varmeste!

Takk, siljena81
Anmeldt 9. mars 2020

Hardanger hotell er plassert midt i Odda sentrum med kort vei til det meste. Parkering rett foran (og bak) hotellet. Greit og romslig rom mot baksiden, hvor det var stille og rolig om natten. Romslig baderom, rent og pent. Grei frokost med blant annet bacon, eggerøre og kokte egg. Hyggelig betjening. Kan anbefales. Generell vurdering av stedet blir en sterk 3 (3 1/2).

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 63 213
Anmeldt 21. november 2019

Rommet mitt var oppusset og pent, og det var veldig godt renhold, og ingen unødig støy på rommet. Fin spisesal, men kjip frokost. Faktisk det dårligste jeg har sett. En kollega hadde fått ett gammelt rom som helt sikkert trenger oppussing. Så spør gjerne om ett ferdigoppusset rom. Ville fått full score hvis det ikke var for den kjipe frokosten. Tørt brød og industrieggerøre, og ellers svakt utvalg pålegg appellerte ikke til meg. 4 overnattinger.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, John Gustav N
Anmeldt 17. november 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt og fint til. Parkerte rett utenfor inngang. Bestillingen gjort via telefon hadde ikke blitt registrert, men det ordnet seg. Var litt kreative selv, så 4åringen sov i sovepose og 2åringen lå oppå ei dyne mellom to stoler.
Rommet var rent, men var litt slitt. Litt for myke madrasser etter min smak.

Frokosten var bra. Godt utvalg med pålegg til rundstykker og brødskiver. Litt kjip "industrieggerøre", men nykokte egg, og god bacon var jo bra. God kaffe og varm kakao til ungene.

Prisen, 1700kr for ei natt synes jeg er litt stiv, men er nok markedsprisen i Odda.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, jakobt550
Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

Ganske lav standard på rommet jeg fikk, kunne trengt en oppussing. Funker helt greit for en overnatting. Frokost var ikke noe å rope hurra for. Betjeningen virket hyggelige og hotellet ligger sentralt.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene