TripAdvisor

Anmeldelse av Smeltehuset mat-prat-bar

Smeltehuset mat-prat-bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Skulle hit og spise på bursdagen min i dag. Kommer inn 22:10, får da beskjed om at dere er stengt?!
Dette stemmer ikke med Google eller deres nettsider.
Takk for og ødelegge en 25-års dag. Fryktelig skuffet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, KjetilPP

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Bra mat men veldig lang ventetid på maten. Men det var mye folk der når vi var der og vi fikk tilbud om kaffi og dessert på huset siden vi måtte vente. Maten var god, både pizzabuffeten og hamburgeren jeg spiste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, T257
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte pizza, men etter 50 min viser det seg at de har glemt bestillingen, og ikke begynt å lage den enda. Ingen beklagelse eller reduksjon i pris å få. Pizzaen kom etter over en times venting...

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 761lenee
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Bestilte take-away pizza for å ta med oss hjem til leid leilighet for å spise etter tur til Trolltunga, og ble møtt av veldig hyggelige ansatte. Pizzaen var kjempegod med masse deilig fyll! Hvitløksdressingen var også god. Anbefales veldig. Uteserveringen var nokså full en lørdags ettermiddag.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Celineeedg
Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Venta lenge på maten. Når den kom var det snærk på sausen og kjøttet var halv lunka..det er ikkje ofte vi går ut og dette fristar heller ikkje til gjentakelse..det var fult med folk men såg heller ingen andre som fekk servert mens me venta. Stakkars turistar..

Dato for besøk: mai 2019
Takk, v b

Reisende som så på Smeltehuset mat-prat-bar, så også på

Har du vært i Smeltehuset mat-prat-bar? Del dine erfaringer!