“Helt greit”
Anmeldelse av Smeltehuset mat-prat-bar

Smeltehuset mat-prat-bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God og enkel mat. Mye folk men det ble håndtert på en bra måte med tanke på smittevern. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Vigdis J

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig god pizza en lørdags kveld i juli. Masse folk, men ikke venting utover normal tid. Hyggelig og god service. Kan anbefales.

Takk, thoybakk
Anmeldt 1. juli 2020

4 pers. bestilte middag. 2 fikk mat etter lang venting, 2 fikk pengane igjenetter enda mer venting, og gikk derifra. Ingen beklagelse fra betjeningen. Kan ikkje på noen måte anbefalast

Takk, GeirS175
Anmeldt 8. mars 2020

Vi var et par som besøkte spisestedet en ettermiddag i slutten av februar. Vi bestilte en stor pizza på deling. Den var skikkelig god, nydelig ost. Derfor en firer. Fornuftig prisnivå. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 63 213
Anmeldt 11. desember 2019 via mobile enheter

Vi var en gjeng med unge og gamle,som hadde bestilt tapas.Det kan absolutt anbefales.Knallgod tapas.
Og svært hyggelig betjening.Dette vil vi gjøre ofte.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, oddveig7

Reisende som så på Smeltehuset mat-prat-bar, så også på

Har du vært i Smeltehuset mat-prat-bar? Del dine erfaringer!