“Hyggelig betjening og god mat”
Anmeldelse av Smeltehuset mat-prat-bar

Smeltehuset mat-prat-bar
Vurdert som nr. 1 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 21. juli 2021

Hyggelige ansatte og resturant, og god burger. Passelig mengde. Utrolig god softis til dessert. Anbefales!

Takk, anonyma213

Anmeldt 11. juli 2021

1 time 5 min. ventetid på burger.
Trangt
Fekk ikkje bestikk, serviettar eller asjettar.
Hamburgeren var under middels
Dyrt

Takk, 202mariuso
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

Fiskesuppa var god, Nachos bar bra og pizzaene var gode. Kjapp og hyggelig service.
Prisen er standard.
Lokalene er helt greie.

Takk, JøranogLive T
Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Bra mat rask servering . Vi bestilte stekt sei og komler Bra porsjoner og bra mengde til en bra pris Greit ølutvalg Kommer gjerne tilbake

Takk, StaaleL
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

God beliggenhet ved stor P-plass like ved gågata. Hyggelig betjening. Rask servering, inne og ute. Grei mat. Dyrevennlig.

Takk, 408kjellr

Reisende som så på Smeltehuset mat-prat-bar, så også på

Har du vært i Smeltehuset mat-prat-bar? Del dine erfaringer!