“Kort stopp”
Anmeldelse av Odda Grillen

Odda Grillen
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Odda
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på vei hjem, og gjorde en kort stopp for toalett besøk og en kopp kaffe. Den ble brygget fra maskin, og smakte godt. Fastfood’en fristet ikke. Hyggelig betjening

Dato for besøk: juli 2018
Takk, AndersZorn

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Ble møtt med en bilde meny der allergener var merket med tall. Ble tidlig i stuss da pasta rettene ble merket som glutenfri. Spurte i kassen etter biffsnadder da den var oppgitt som glutenfri. I kassen fikk jeg beskjed om at løvstek menyen også var glutenfri men at mange av rettene var feil merket. Kassamannen trodde sausen var glutenfri, men visste ikke da denne var hjemmelaget av eier, og han hadde ikke ingrediensliste tilgjengelig.

Anbefaler ikke de med allergier å handle her.

Maten kom og biffen i biffsnadder var ihjelstekt tørr og smakte ikke godt. Matkvaliteten og prisen samsvarer ikke.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Tara D
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Kjøpte en stor pizza og fikk en stor kola på kjøpet. :-)

Pizzaen er helt ok, greit med fyll, saus og ost, ikke noe spesielt.

Mye for pengene! Tre voksne kunne bli mett for under 250kr, og det er bra!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Lars Olav P
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Fast food som det skal være. Hyggelig betjening, og rask servering (som var bra siden vi skulle gå til Trolltunga når vi var ferdige)

Dato for besøk: august 2017
Takk, 799kjo
Anmeldt 31. juli 2017

Mandag i juli. Kort vei fra stor parkering. Godt besøkt. Hyggelig betjening. Bestille og betale ved disk. Pris over tilsvarende steder. Nær restaurantpris..om du ikke vil ha en enkel pølse. Høytaler gir beskjed når maten er ferdig. Det meste på kebabengelsk. Kunne vært gjort adskillig hyggeligere i lite lokale. Selvbetjening for plastbestikk. Dårlig rydding på bord. Matrester. Klissete rester fra tidligere kunder. Kebabtallerken serveres i en papirpose (!). Biffsnadder langt fra kjedenormen. Tilsausa og sammenblandet med ugjenkjennelige grønnsaker (?). Merkelig krydret. Sterk urinlukt på herretoalettet....

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, Lars162

Reisende som så på Odda Grillen, så også på

Har du vært i Odda Grillen? Del dine erfaringer!