“Styr unna!! Fæl mat og skittent lokale”
Anmeldelse av Odda Grillen

Odda Grillen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig dårlig kebabtallerken og en utrolig dårlig rullekebab. Skittent lokale, toalettene var helt krise, de kan umulig ha blitt vasket på flere dager.. Dette midt i corona! Var mye folk en lang ventetid på å få maten, anbefaler ikke dette stedet!!

1  Takk, V2956YQtomm

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte å prøve Odda Grillen fremfor en burger på Circle K - noe vi angret fort på. Bestilte en kebabrull og en enkel burger som vi ville spise inne på stedet. Under Covid-19 så vil man tro at spisesteder tar litt ekstra hensyn til hygiene, men gulvet var møkkete av matrester og støv, vi var de eneste som spiste der og det stod tallerkner og annet på de andre bordene og de stod der så lenge vi var der. Bordet var skittent med ekle flekker på duken og maten smakte forferdelig. Rullekebaben med en dressing som kunne minne om thousand Island og en usmakelig og våt lefse. Det verste var når jeg fant et hår i kebaben. Kommer nok ikke til å spise her igjen hvis vi drar innom Odda.

1  Takk, trispe
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Gatekjøkken under Kysten rundt- konseptet pleier å levere. Det gjør også Odda-grill. Helt ordinær gatekjøkken meny der drikken i menyen er flasker og ikke dispenser.

I tillegg til bestillingsområdet er det også en avdeling med bord for de som ønsker å spise der.

Maten kommer kjapt og bestillingsnummer blir ropt opp på høyttaler, så man trenger ikke stå å henge med kassen.

Takk, Jan F
Anmeldt 24. november 2019

Kom inn døren og tok kontakt med betjening, ble umiddelbart overrasket over hvor frekk og lite serviceinnstilt personen var. Bestilte hamburger, den var ikke god på noen måte, helt smakløst og kaldt burgerbrød. Sjokkerende nok står det og en stor lapp at de tar 10kr for at ikke spisende gjester bruker toalettet.. anbefales IKKE.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Turist7890
Anmeldt 13. august 2019

Sulten etter å ha kjørt fra Bergen 3 timer unna, stoppet vi her. Vi satt ute i skyggen og bestilte mat inne. Maten kom fort og porsjonene var kjempestore. (Kan godt tilby små porsjoner også så blir det mindre matsvinn.) Varmt og godt og kjempegode pommes frites. Grønnsakene, not so much men ellers virkelig godt. Dette var god valuta for kr.169.-! Dette skal bli fast stoppested! (Fine, rene toaletter også.)

Dato for besøk: august 2019
Takk, 1302travel

Reisende som så på Odda Grillen, så også på

Har du vært i Odda Grillen? Del dine erfaringer!