“Helt ok”
Anmeldelse av Odda Grillen

Odda Grillen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 28. juli 2021

Ok service, standard men saftig burger, var en del kunder der, ventet ca 10 minutter på maten. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 375geirarnej

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 45min på maten...de ansatte var frekke i kjeften mot samtlige kunder der. De sto med å prata med venner enn å jobbe.
Og de hadde NULL kontroll på mat-ordrene...det var ren tilfeldighet hvem som fikk maten sin.

De var 4 ansatte på jobb den dagen og det var godt med kunder med altfor lang tålmodighet spør du meg.

Flere kunder som sto i kø for å bestille gikk i ren frustrasjon..

De som sto ved siden av meg hadde ventet 15min på pølse å pommefri.
Her manglet det en skiftleder som kunne styrt de ansatte...
hjelpes..

never again

Takk, christerk1983
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Eneste grunnen for at vi ente med å spise her var at det var søndag, å vi hadde glømt å handle inn mat vi kunne tilberede selv. Vanlig fast-food mat som var til en ordinær standard. Ikke fikk vi tallerken/pappfat heller når vi spiste der.

Takk, Simonpett01
Anmeldt 13. september 2020 via mobile enheter

Vi ble positivt overrasket etter å ha spist her etter vi leste her inne. God pizza og hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2020
Takk, 343cathrinel
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Nå er det snart en uke siden vi spiste her og jeg var usikker på om jeg skulle skrive noe, men føler jeg må. Det var en utrolig dårlig betjening, ble feil på bestillingen hvor vi ble møtt med himling av øyner når det ble på pekt, maten var smakløs og lokalet var skittent. Styr unna, jeg vet for min del at jeg kommer ikke til å ta familien min med her igjen.

Takk, kennethnicolaisen

Reisende som så på Odda Grillen, så også på

Har du vært i Odda Grillen? Del dine erfaringer!