“Besøk”
Anmeldelse av Odda Grillen

Odda Grillen
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Odda
Anmeldt 13. august 2021

Det mest tragiske jeg har opplevd, ventet over 1 time og opplevde at personalet løy kundene rett opp i fjeset. Vil ikke avlegge flere besøk der går heller sulten.

Takk, t0lleivb

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte en kebab tallerken med ekstra kjøtt av et lite imøtekommende personale. Da maten omsider kom, var det en stusselig porsjon.
Spurte høflig hvor pommes frites krydderet var å ble surt vist med en pekefinger.
Tragisk

1  Takk, 708rolfb
Anmeldt 28. juli 2021

Ok service, standard men saftig burger, var en del kunder der, ventet ca 10 minutter på maten. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 375geirarnej
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Ventet 45min på maten...de ansatte var frekke i kjeften mot samtlige kunder der. De sto med å prata med venner enn å jobbe.
Og de hadde NULL kontroll på mat-ordrene...det var ren tilfeldighet hvem som fikk maten sin.

De var 4 ansatte på jobb den dagen og det var godt med kunder med altfor lang tålmodighet spør du meg.

Flere kunder som sto i kø for å bestille gikk i ren frustrasjon..

De som sto ved siden av meg hadde ventet 15min på pølse å pommefri.
Her manglet det en skiftleder som kunne styrt de ansatte...
hjelpes..

never again

Takk, christerk1983
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Eneste grunnen for at vi ente med å spise her var at det var søndag, å vi hadde glømt å handle inn mat vi kunne tilberede selv. Vanlig fast-food mat som var til en ordinær standard. Ikke fikk vi tallerken/pappfat heller når vi spiste der.

Takk, Simonpett01

Reisende som så på Odda Grillen, så også på

Har du vært i Odda Grillen? Del dine erfaringer!