“Autentisk Thaimat til en rimelig penge! ”
Anmeldelse av Thaikarri

Thaikarri
Vurdert som nr. 3 av 3 Restauranter i Sandsli
Anmeldt 15. september 2021 via mobile enheter

Endelig kan man få autentisk Thaimat for en rimelig penge i Sandsli området, rett utenfor Rema1000! Vi har bestilt og hentet mat her flere ganger og forsøkt flere forskjellige retter! Vi er like fornøyd hver gang og de som jobber der er alltid så hyggelige! Anbefales både til lunch og middag!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Mr-V3S
Orasa K, Daglig leder på Thaikarri, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2021

Tusen hjertelig takk

Anmeldt 7. august 2022

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Thaikarri, så også på

Har du vært i Thaikarri? Del dine erfaringer!