Olav
        kr 1 725
      16.1 km fra Valldal Fjordhotell - by Classic Norway Hotels
      Se flere hoteller i Valldal
      Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig fint hotell med nydelig utsikt. Hadde utsikten rett ut mot fjorden fra rommet vårt. Frokosten var nydelig med mye godt og velge mellom.
      Rommene er rene og pene, og sengene er gode. Hyggelig personale.

Takk, MaritaSN
      Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Tilfeldigheter gjorde at vi valgte hotell akkurat denne natten, for vi har ligget i telt den siste uka. Gjett om vi er glade for at vi valgte akkurat dette hotellet! Super betjening, seriøs håndtering av avstand og andre tiltak pga covid 19. Middagen var noe av det beste jeg noen gang har smakt, og desserten toppet det hele. Vi rakk å nyte den lille stranda 10 minutters gange fra hotellet. Sengene, madrassen, dyna og putene er helt fantastiske!

Dato for oppholdet: juni 2020
      2  Takk, Hanne-Monica
      Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Ringte Valldal hotell sent lørdagkveld og ankom relativt sent. Resepsjonisten var veldig behjelpelig, og atmosfæren på hotellet er upåklagelig. Lyse farger, tente lys her og der. Vi fikket hyggelig rom med utsikt til fjorden. Rene og koselige rom. Måtte bestille bord til frokost nå i koronatiden. Kom til dekket bord, og servitørene kom med brett med pålegg. Varmmaten hadde de betjening på. De hadde et fint system på å holde retningslinjer i forbindelse med korona. Frokosten var alle tiders. Hele opplevelsen er så bra, og besøker gjerne dette hotellet igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
      1  Takk, 441anjal
      Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Herlig beliggenhet ved fjorden , kort reise til Geiranger og Trollstigen , sengen og dyner var helt nydelig, maten perfekt og stillheten på hotellet var nydelig , anbefales på det sterkeste
      Personalet var veldig imøtekommende

Dato for oppholdet: august 2019
      1  Takk, FrodeM107
      Anmeldt 7. august 2019

Veldig bra service: Fikk servert mat selv om vi kom etter stenge tid av restaurant (21:30) etter et lite uhell på vei, god restaurant, bra komfort på rom med kaffemaskin og kjøleskap. Lading for el-bil og Tesla. Rolig, flott utsikt.

Dato for oppholdet: august 2019
      Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
      Takk, HerveOslo